Help! Echo foto´s!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door tessie80, 7 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    :oops: Misschien heel dom hoor, maar ik zie dus meestal echt niks in al die echo foto´s. Alleen als je zo´n mooi zij-aanzicht hebt, waarbij je dus de hele baby van de zijkant ziet, herken ik het.

Nu heb ik gisteren de 20 weken echo gehad, en we hebben 2 foto´s meegekregen. Helaas geen zij-aanzicht dus :D Maar nu zie ik er dus niks in, en dat vind ik wel heel jammer.

Kan iemand, die wat beter inzicht heeft, me hier misschien bij helpen? Ik heb ze in mijn album gezet.
    Op die ene foto zie ik wel 2 gekruiste beentjes, maar wat is dat dan daar linksonder, hoe zit het? En op de andere foto zei de echoscopiste volgens mij dat je het hoofdje en een stukje van het rompje kon zien (als ik het goed begrepen heb), maar daar wordt ik al helemaal geen wijs uit......

Hebben trouwens meer mensen dat, dat ze niet zoveel zien in die foto´s, of ben ik als enige zo blont hiermee? :oops:

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jeetje... normaal zie ik het toch wel duidelijk maar deze 2 fotos... sorry. Misschien ligt het aan het echo-apparaat van je verloskundige?

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik ben meestal wel redelijk snel met dingen zien op echo's maar hier maakt ik ook niks van...:s

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    de 1ste echo heb ik door.

die jij als laatste hebt geplaatst.
    dat is het gezichtje van VOOR!

in het midden van de echo zie je het hoofdje met 2 oogjes en een begin van het neusje.

als het van jou mag wil ik de foto wel kopieeren en de aanwijzingen erbij zetten zoals ik hem zie?
    en dan hier neer zetten?

Liefs xx

5. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    Ik hoop dat je hem zo begrijpt.
    van de andere echo kan ik ook nog niets maken sorry.
    duidelijker dan dit kan ik het niet uitleggen denk ik ;)

6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ow de andere heb ik denk ik nu ook door.

volgens mij is dat hele lange wat je ziet op de echo zijn beentje met zijn voetje dus schuin na links boven en zijn voetje zit bij zijn gezichtje.

7. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Oh Marijee wat goed! Nu zie ik er idd ook een gezichtje in!
    Op die andere foto zie je wel 2 beentjes, 1tje gestrekt, en 1tje iets gebogen, ze zijn een beetje gekruist. Maar ik dacht dan dat je het van onderen zou zien, maar dan snap ik dus niet wat je daar linksonder allemaal ziet.....

8. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Jeetje ja ik zie het nu ook, wel onduidelijke echo's inderdaad..

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik ben ook een ei hoor als het om echos kijken gaat!
    dat is volgens mij niet zo erg toch?

10. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Nee is op zich niet erg, maar als je 2 foto´s van je beeb hebt, is het toch wel leuk om hem ook echt te kunnen zien vind ik.... Dus ben helemaal blij dat ik in die ene nu echt het gezichtje kan zien. Mijn man vind het ook super leuk, we zijn helemaal blij, dus nogmaals bedankt Marijee!

11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    hoi tessie

heel graag gedaan.. ik zal de andere ook nog ff uitleggen zoals ik hem zie. het kan zijn dat die niet klopt omdat ik het niet zeker weet.

ik heb zelf een keer een echo gehad met 36 weken en ik kon er ook totaal niet uithalen wat ik zou moeten zien. en dankzij iemand hier op het forum snapte ik het ook en was zo blij dat ik het zag !
    dus weet hoe frustrernt het is als je niet weet wat je nou eigelijk moet zien ;)
    en heb geluk dat ik goed ben in echo kijken :p

Liefs xx
    zal zo die andere plaatsen met de uitleg zoals ik hem zie

12. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik zie hem nu zo.
    vraag anders bij je volgende bezoek aan je verloskundige of gyn of hij/zij kan uitleggen hoe de echo in elkaar zit ;)

13. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ohh, het is gewoon van de zij/onderkant.... ik snapte al niet hoe hij lag. Goed dat jij het zo goed kan zien.
    Volgende x zal ik inderdaad wat meer uitleg vragen, maar we waren nu zo overrompeld, omdat alles goed was, en we te horen gekregen hadden dat het een jongetje was enzo, gewoon helemaal vergeten eigenlijk :D
    Nogmaals, heel erg bedankt!

14. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heel erg graag gedaan!

en nog gefeliciteerd met jullie aankomende zoon :D

geniet nog lekker van je zwangerschap!
    voor je het weet is het voorbij.

ik mis het nu al ;)