Hey Meiden.. Heb op 2 okt mn laatste pil geslikt..meteen een eisprong gehad rond 23okt en meteen raak! Gister al een kruidvat test gedaan..met een roze streepje..kon het niet echt bevatten..dus vandaag een CB Digitaal en er stond ZWANGER! Nu 4 weken..rond 15juli uitgerekend. Wat nu? Huisarts bellen..verloskundige? Pff..Moet nog een nieuwe huisarts kiezen aangezien ik paar maanden terug ben verhuisd.. Zo onwerkelijk! Liefs!
Zo, dat is nog een geweldig! Gelijk in de 1e ronde! Gefeliciteerd hoor. Ja, even de huisarts bellen en die vertelt je wel wat je moet doen. Geniet ervan hoor!
Dank jullie wel! Ik heb nog 2 testen thuis liggen..officieel is ongeveer morgen mn NOD..dus ik ga voor de vorm en de leukigheid van het weekend nog een keer testen...Ben wel angstig hoor..tis nog zo pril.
van harte meid. geniet er lekker van. een verloskundige mag je zo zelf bellen hoor.laat je het je huisarts weten zodra je ereen gevonden hebt.
ja ben ook nog zo onzeker.. Mijn zusje is ook zwanger 8 weken..dus dat is wel ontzettend leuk! Alleen ik ervaar alles heel anders..zo heb ik duidelijk mn 1e eisprong gevoeld.. Maar zoals nu ook..heb de hele dag door hoofdpijn..af en toe duizelig..en krampjes ..steekjes..raar gevoel in benen.. En dan spreek ik mn moeder en die zegt dan dat ze dit helemaal niet van mn zusje hoort..vreselijk onzeker wordt ik dan.. Moet ik niet doen he..gewoon laten gaan.. Donderdag of vrijdag is mn officiele NOD dag..ben als de doods dat ik die alsnog krijg..zaterdag dus maar weer een test kijken of alles nog goed is
GEFELICITEERD! Het blijft gewoon spannend tot je de zekerheid hebt na een echo en dat je het hartje hebt gehoord. Ik ben ook erg onzeker, je weet het maar nooit! Voel me erg goed hoor... Heb alle symptomen, behalve misselijkheid. Ik heb pas in wk 8 een afspraak bij de vk en die zei dat je dan in wk 10 je eerste echo krijgt! Moet nog zooooo lang wachten. Maar gewoon goed voor je zelf zorgen, gezond eten, voldoende slaap. Dat is wat je op zn minst kan doen. Geniet er van!
Wows, dat is zeker snel gegaan! Wat super dat het zo snel op gang is gekomen en dat het meteen raak was! Geniet ervan!