joepie =D

Discussion in 'Zwanger worden' started by anjamones, Oct 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Ook wij zijn aan het klussen voor een brusje, ons meisje is nu 7,5 maand!

2. Genesis

Genesis Bekend lid

Jul 19, 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Hey meid,

Allereerst wil ik je heel veel suc-6 wensen met deze spannend fase waar jullie in stappen.

Over elke situatie valt wel wat te zeggen of denken. Wij zijn zelf ouders van een dochtertje nu net 1 jaar geworden. En 1 kleintje is al zwaar. Nog al logisch dat een tweede dus zwaarder zal zijn.

Het lijkt mij persoonlijk praktischer dat je 1e kindje in elk geval kan lopen en zitten voor de 2e zich aandient. En dat zal wat lopen betreft misschien net wel net niet het geval zijn mocht je nu in verwachting raken.

Maar meid het is jullie keuze en dat je uberhaupt kinderen mag krijgen is al een groot cadeau. Nogmaals veel suc-6!

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    was zwanger van mijn 2e toen mijn zoontje 8 maand was...en ja wat je omgeving zegt is waar..het is best pittig...

Maar wat zei vergeten is dat juist door het kleine leeftijdsverschil ze juist ook heerlijk samen kunnen spelen...Bij ons gebeurde dat ongeveer dat de jongste 2 werd..Nu heb ik dus geen kindjes hier van ik verveel me etc etc maar vermaken ze zich prima samen..

en dat is nu voor mij een stuk rustiger ;)

Dus aan elke nadeel zit ook zeker zn voordeel en andersom..gewoon doen! Succes met zwanger worden!!

4. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    super bedanktvoor de leuke reacties :D

Share This Page