wauw super leuke verassing om te horen zeg! gefeliciteerd! Geniet er super van. En ik had precies hetzelfde als jij, super erge buikpijn en lage rugpijn, ook net voor ik ging testen..... ben zo blij voor je! Ps toen ik positief teste heb ik meteen de huisarts gebeld en zij heeft bloed geprikt, een paar dagen later moest ik terug komen voor invullen van het 'moederboekje' en dan moet ze idd ook alle ziektes enz in je familie weten (maar woon wel in belgie) Liefs Female
GEWELDIG NIEUWS KIM Nogmaals van harte gefeliciteerd meis Geniet van dit kleine wondertje. Ik ben echt zo blij voor je Het is je van harte gegund Liefs, Gerrina
whaaaaaaaa gaaf toppie \/ gefeliciteerd meid en geniet er van,zijn je dromen toch uit gekomen hihi. groetjes fempje
dank jullie wel allemaal! morgen nogmaals een test doen dan zal die nog duidelijker zijn. wouw we zijn er nog steeds ondersteboven van!
Van Harte Gefeliciteerd. Breng in ieder geval je huisarts op de hoogte dat je zwanger. Mocht jezelf geen ernstige ziekte onder de leden heben gaa je huisarts net veel doen. Als er erfelijke ziekten in de familie zijn zou ik dat wel aankaarten bij je huisarts en verloskundige. Geniet van je zwangerschap.