Etos in beek (makado) doet in elk geval niet moeilijk, in Sittard ook niet maar daar krijg je niet van iedere caissière geld terug.
Hier ook eindelijk binnen! Jippie! 3 pamperbonnen!!! Nu even kijken waar ik ze het best in kan zetten...
Hallo mensen, sorry dat ik zomaar even jullie topic binnen kom vallen. Maar dit is absoluut het beste topic over LIHL bonnen wat ik op internet kan vinden!! Jullie tips en info zijn echt super. Dankzij jullie sta ik straks niet voor niks bij de Kruidvat Ik heb van een aantal mensen een boekje gekregen. Mijn doel hiermee is om zoveel mogelijk te gaan scoren voor zo min mogelijk om daarmee gezinnen hier in de omgeving die het moeilijk hebben te ondersteunen. Ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met de Coop, of zij korting over korting accepteren? Want die hebben deze week 2 Ariel naar keuze voor 6,99. Als ik daar 1 bon voor gewone Ariel en 1 voor de pods op inlever zou ik volgens mij nog maar 39 cent bij moeten betalen? en de Lenor is in de aanbieding voor 1,99 dus die zou gratis moeten zijn? Gaat dit werken? Of denk ik nu wat te optimistisch?
In theorie lijkt me inderdaad dat dat zou moeten werken. Laat jij het er dan op aan komen met die ene euro of koop je iets anders erbij zodat dat verschil kan verdwijnen?
welke creme wil je kopen dan? omdat de aanbieding nu is 2 anti rimpel (van de paarse bon) voor 15 euro.. dus met 2 bonnen 3 euro bijbetalen. diegene in Weert: ik zou Etos even mailen zodat zij nog keer bevestigen dat het gewoon kan, korting op korting, staat nu zelfs goed in het kassa systeem.
Zelf helaas geen boekje gekregen. Maar wel paar bonnen via via gekregen. Heb meteen bij etos H&S en Wella flex gekocht. De verkoopster wou mij wijs maken dat ik beter kon wachten totdat het niet in de aanbieding was. Alsof ik het dan goedkoper dan 50 cent kan krijgen...
er staat alle varianten m.u.v reinigers. morgen ff kijken of de total effects ook in de aanbieding is.
Ik heb de bonnen voor het eerst.. maar korting op korting doen ze dus niet bij kruidvat? Heeft iemand het al geprobeerd bij trekpleister?
Ik heb 2 bonnen van Olaz 1 van 10 euro korting op Olaz total Effects of Regenerist en 1 van 6 euro korting op Olaz Anti rimpel creme. Weet iemand of ik deze beide bonnen kan inleveren op de aanbieding 2 voor 15 euro? Ik kan in de folder niet terugvinden of je ook mag kiezen voor Olaz total effects of regenerist.
Even een vraag over de Wella Flex bij de Etos.. Deze zijn toch ook 2 voor 6 euro? Ik heb twee bonnen van ieder 2,50 euro. Dan zou ik 1 euro bij moeten betalen? Omdat ik lees 0,50 cent? DOe ik dan iets verkeerd? Ik moet eerst maar kijken of het lukt, want ze doen bij mijn etos zooooo moeilijk. Elke keer weer discussie en krijg het gewoon niet mee.. Heb nu een mail gestuurd naar het hoofdkantoor wat ik ermee aan moet..
Vanavond nog op pad geweest, was zo nieuwsgierig of het zou lukken. Eerst naar de Etos. Daar 2 h&S en twee Wella producten genomen (verschillende) en bij de kassa alles tegelijk ingeleverd samen met alle vier de bonnetjes. En kassa scande ze keurig. Cassiere constateerde dat het 'bijna gratis' was en mocht 1 euro afrekenen. Geen gezeur, geen problemen, niks. Super. Daarna naar de Coop. Vond dat erg spannend omdat ik van niemand ervaringen met die keten gelezen had. Had 2 bonnen voor de gewone Ariel, 2 bonnen voor de pods en 2 bonnen voor de Lenor. Alles meegenomen naar de kassa en na het scannen de bonnetjes gegeven. De kassa pakte deze niet. Nog gevraagd of ze de goede kant gescand had, probeerde de andere kant maar werkte ook niet. Toen haalde ze iemand erbij en vroeg of ze het dan als waardebon aan moest slaan. Die vroeg eerst of de bonnen wel geldig waren bij hun. Ja hoor, dat staat gewoon achterop. Toen bedacht ze dat de Ariel al in de aanbieding was en dat de korting er daarom niet af ging. Dus (verbaasd, ahum) gezegd dat ik net bij Etos was en de producten daar ook in de aanbieding waren maar dat de korting er daar gewoon af ging. Toen ging ze nog wat lezen op het bonnetje en kwam tot de conclusie dat het alleen niet gold voor voordeelverpakkingen en toen mocht de cassiere handmatig de kortingen eraf halen. Bleef er over: 85 cent. Hihihihi. Totale waarde vanavond (in de aanbieding!!) 30 euro. Betaald: 1,85. Lijkt aardig op Extreme Couponing Hopelijk lukt het volgende keren ook nog, want ik verwacht nog meer bonnetjes te krijgen.
Trouwens, de Renegerist enzo van Olaz, van die 10 euro bon, dat zijn veel duurdere cremes, rond de 25 euro, die vallen niet onder die aanbieding van 2 voor 15 euro. Je kan dus hooguit 2 van die gewone bonnetjes inleveren en dan betaal je 3 euro voor 2 potjes olaz. Ook niet duur, maar alleen zinvol als je het nodig hebt natuurlijk
Ok bij jumbo kon ik gewoon gebruiken ze keken niet eens gewoon scannen. 3 pakken van 34 stuks elk voor 10 euro!!