Joepie de poepie!!! Ze zijn er weer: LIHL bonnen!!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door IngeM, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Staat op hun site bij acties :)

2. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ja, ik zie het ook nu.

Laat je weten of het gelukt is?
    Ik hoop het, dit is een mooie kans op gratis wassen misschien? De vorige keer heb ik het niet geprobeerd bij Jumbo, omdat ik dacht dat het niet kon, maar met Antikal was het ook gelukt :)

3. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik heb nog best wat Ariel vloeibaar, tabs en Lenorbonnen.
    Wat zou de beste combi zijn?

4. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Ik was gisteren bij jumbo, toen mocht het opeens niet meer met bonnen op een actie. Vanmorgen was ik er ook en heb ik het nog even gevraagd, waarom het de ene keer wel en de andere keer niet mag. Volgens de hoofdcassiere mag het dus niet. Jammer, want ik zag inderdaad de actie van Ariël en lenor:(

Hoe is dat trouwens bij andere jumbo's, hier gaat het altijd meteen met een grauw en een snauw als je zoiets vraagt. Maar de caissières roddelen ook over elkaar waar klanten bij staan, echt raar.

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    in ieder geval niet op drie producten drie bonnen inleveren want dat heeft geen zin. Bij Jumbo kun je op het gratis artikel geen bon inleveren dan telt de kassa het bedrag er weer bij op.

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Wat dat betreft vind ik de Jumbo zo raar hé! Ik bedoel die 7 zekerheden enzo en als je dan iemand erop wijst dat iets over datum is (bijv) zijn ze not amused, ja dan doe die zekerheden niet??? Ik had ook een keer was het echt superdruk, had ik uiteraard net 3 dingen, was ik dus 4e wachtende, was ze echt aan het snauwen enzo. Ik dacht ja ehm IK verzin die regels toch niet?????

7. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Dus het is niet alleen hier. Ik vond het zo zielig, het meisje dat mijn vraag doorbelde aan de hoofdcassiere kreeg ook duidelijk de wind van voren. Ik vind het dus ook niet gek dat ze uiteindelijk allemaal zo gaan doen, als hun baas al zo tegen ze doet.

8. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik zou dan zeggen Ariel vloeibaar, tabs en Lenor kopen en van de Ariel beiden een bon? Die geven immers de meeste korting toch? Ik ga straks eens kijken/rekenen als ik er nog kom..

9. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    En inderdaad, hier zijn ze ook vaak chaggie bij de kassa en als ze een prijs moeten controleren ofzo. Mijn buurvrouw heeft er al eens een nageroepen: 'zo, service met een glimlach hè?!' Hihihi.

10. Druppie

Druppie Actief lid

30 okt 2006
    107
    0
    16
    Hoe zat het ookal weer met de jumbo, kun je daar meerdere bonnen per keer inleveren of net als bij de ah van ieder soort 1 bon per keer afrekenen? Hier is net de c1000 jumbo geworden, dus ben benieuwd...

11. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Even een beetje off topic hoor..

Wie weet hoe dat zit met de 7 zekerheden op bloemen en kerststukjes enzo? Want daar staat ook een datum op, te verkopen tot bijvoorbeeld 17e.
    Had dit dus vanmorgen met een kerststukje van de 17e en toen ik naar de service balie ging gaven ze aan dat dit hier niet op geld maar dat ik het voor deze keer toch mee krijg.

12. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een email van de hoofdkantoor waarin staat dat het wel mag

13. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    het geld ook gewoon op bloemen hoor.

14. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Zou je mij die mail willen doorsturen?

15. lorena76

lorena76 Actief lid

22 aug 2011
    471
    0
    0
    moonmama mag ik ook die mail?

was ma bij de jumbo en kreeg het dus niet mee

16. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Dat klopt niet helemaal, want ze rekenen niet 1 product gratis, maar 33% korting over het totaalbedrag van de 3 producten...
    De Jumbo houdt er wel een rare berekening op na, heb het nog niet geprobeerd met deze actie, maar soms telt hij er idd weer een bedrag bij op, soms ook niet.

17. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Jumbo: Ariel tabs+vloeibaar+Lenor: 6.49+5.39+2.79=14,67-4,89 korting=9.78-6,55= 3,23 dan dus? Of is de korting geen 33%?

18. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Toch hoop ik op een 1+1 gratis aanbieding bij ah volgende week, voor Ariël. Minder gedoe en nog wat gunstiger. En dan ook maar meteen voor ambi pur graag, haha.

19. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Dit zou het eigenlijk moeten zijn ja, maar soms / meestal volgt er onderaan nog een correctie en komt er ineens weer een bedrag bij.
    Mijn theorie de vorige ronde (en die klopte ongeveer wel), dat ze bij acties in combinatie met lihl nooit meer dan 50% korting geven op het totaal, dus dan zou het 9,78 / 2 = 4,89 euro zijn voor 3 producten.
    Dan volgt er onderaan de bon dus een correctie van 1,66 euro

Ga het morgen uitproberen, maar zo ging het de vorige ronde iig wel...

20. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Heb ik toen inderdaad ook gehad.
    Zou het bij dr Antikal anders zijn geweest omdat dat 2 voor 3 euro was? En geen percentage?

Deel Deze Pagina