Ik heb vandaag, na wat hosselen links en rechts, ook mijn slag geslagen bij Jumbo. Via een lokale fb site heb ik 3 pamperbonnen weten te verzamelen en vol goede moed naar de Jumbo getogen. Ik had de eerste keer 3 pakken active fit van 38 stuks (zijn nog oude verpakkingen, waren ook de enige active fit die er nog lagen in mijn kleine jumbootje). Ik gewoon naar de kassa, ik denk, kijken wat er gebeurt. Nou, die kreeg ik dus ook gewoon voor 20 euro (kassasysteem al veranderd ofzo), terwijl die dus 14 euro nog wat per stuk zijn eigenlijk. Ik netjes gevraagd of de bon er nog af mocht, kassiere twijfelde, overlegde wat, maar het mocht. Ze was wel verbaasd en riep zoiets als ´Soooo, nu zijn ze gewoon gratis.´ `Nou, ze kosten wel 10 euro, maar dat is wel erg weinig ja´, beaamde ik om snel te vertrekken, want ze wilde het toch nog even na gaan vragen. Ik vanavond snel terug met mijn andere 2 bonnen, er lag nog 1 zo´n pak active fit en nog 5 pakken baby dry gekocht. Ik heb nu dus 170 baby dry maat 4 en 152 active fit maat 5 voor 30 euro!!! 322 pampers... dat is negen cent per pamper. Voor mij is deze LIHL periode nu al een succes. hahahaha
Ik heb ze ook nog nooit gehad helaas. Heb me ingeschreven een paar maanden terug. Dat moet toch voldoende zijn? Maar daarnaast dus nog wat geluk nodig?
Ik denk dat het te maken heeft met dat je daar aangeeft dat je kind hebt want ik was nooit op die site aagemeld maar miss via andere site hebben ze database gekocht van wij of zo. Ik krijg pampers altijd. Schoonouders krijgen bonen ook maar nooit pampers!
fijn dat het gelukt is bij de jumbo, ik hoef geen pampers meer anders had ik ook geprobeerd, ik heb nog dikke voorraad op zolder +binnenkort beginnen met zindelijkheidstraining zoontje
Yeah. Goedkoop luiers gekocht bij Etos. Durfde alleen niet goed de andere aanbiedingen te nemen. Dacht dat ze alleen korting op korting deden bij de pampers. Morgen nog maar eens gaan.
Bij etos zijn vaste aanbieding, alleen ik heb steeds iemand die raar doet over de bonnen, ze zei eige lijk mag het niet korting op korting maar voor deze keer mag het wel. Ow en gister had ik recht op bloemenbon, niet gekregen, vandaag kreeg ik ook niet , maar ik heb zelf om gevraagd