Whaha, als dat zou kunnen, GRAAG, maar dat gaat hem niet worden. Ik hoop op een leuke aanbieding van gilette, oral b mondwater, geurtjes...
Hier stonden de pods gewoon in t schap nog. Morgen dus ook maar ff etos voor de mascara en gilette probeer ik dan ook maar.
Klopt, maar de bon was gewoon te scannen. Dan neem ik aan dat het overal geldt. Bij acties zoals pampers, scant de bon niet en geldt korting op korting dus ook niet.
Omdat er op de bon staat scheersysteem, ik zei nog die zit er toch in, maar nee dat kon echt niet, geschenkverpakking was ook 6,99 en de bon 7,50 dus kon zeker niet. De rest deden ze ook al moeilijk over tot ik zei dat het van het hoofdkantoor mocht en ik het laatst van ander verkoopster gewoon mee kreeg. Ga vanavond of morgen nog even naar een andere etos, kijken of ze ze daar ook hebben. En dan gewoon weer proberen, daar hebben ze nog nooit moeilijk gedaan met de bonnen, dus zou leuk zijn... Dan heb je scheermes met klein flesje scheergel, of andere verpakking met een handdoek geloof ik gratis.
Mijn etos had als nieuwe regel 1 bon per transactie per soort, ach ja geen probleem reken ik in meerdere keren af . En dat was prima, maarja als eigenaar het zo zegt doet het personeel het zo. Al met al was ik tevreden had zelf nog wat extra dingen nodig dus die had ik ook gelijk mee genomen qu vitamines enzo oorspronkelijk bedrag 93 euro uiteindelijk 20 betaald, ach daar kan ik mee leven
Hier zeiden ze vanmorgen eerst ook je mag maar 1 bon per transactie, daarna werd het 1 per soort, toen ik dan 4 keer wou afrekenen, deden ze het toch maar in 1 keer
Nou de aanhouder wint. Net gebeld door de regiomamager van Etos, en ik mag toch mijn bonnen gaan inleveren. Ze gaat het filiaal mailen dat ze de bonnen moeten accepteren. Dus morgen toch nog maar heen. Voor de mascara. Wie helpt me nog even, wat kan ik nu nog meer bij etos kwijt? Want wil morgen wel goed voorbereid naar de winkel en in 1x de bonnetjes inleveren die ik nog heb.
Hier ook een rondje etossen: 15 olaz 11 oral b 8 mascara 2 h&s 3 wella flex 3 wella new wave 1 wella vidal Voor 5,28 Bij een andere etos 2 mexx luchtjes voor 12
Fijn dat het toch nog goed komt. Nu in te leveren. Olaz, is al 50% korting! als je de goedkope versies neemt word het gratis of een paar cent. Oral b tandpasta, nu 2,00 per stuk, dus gratis Wella, H&S , 2 voor 5,00 combineren en dan met 2 verschillende bonnen dus gratis. Max factor mascara, 50% korting! dus voor weinig. Always night, 3 pakken met 3 bonnen, voor 1,25 Always gewoon, 3 pakken voor 2,49 Naturella kan ook, is ook 3e gratis.
Dank je roosje. Ik heb 1 boekje. Heb nog Max factor. Vidal sassoon, hoort deze ook bij de twee voor 5,00? Always heb ik beide maar 1 bon van, iets minder interesant dus? Bij de naturella betaal je dan 1 van de drie pakken toch? Is de bon van 10,00 euro korting nog gunstig in te leveren bij etos?
Always normaal heb je maar 1 bon voor nodig, dan heb je er 3 voor de prijs van 1. Night is dan minder aantrekkelijk, dan betaal je 1.5 van de 3. Naturella is idd ook 1 van de 3 betalen. Vidal hoort volgens mij ook gewoon bij de 2 voor 5. Dus denk dat je dan 4 bonnen en dus 4 producten gratis hebt. De 10,00 voor Olaz, Total effects de goedkoopste is 20,33 dus dan betaal je nog 0,17 Olaz anti rimpel, goedkoopste kost 8, nog wat, dus met de 6 bon gratis. Als je geluk hebt, berekenen ze het restbedrag als korting op de overige boodschappen, maar volgens mij is dat echt verschillend per vestiging en caissière. Oh ja, als je pampers hebt, baby dry dan 3 pakken voor 15,0 met gratis dikkie dik boekje.
Ik heb 1 vidal sassoon bon van 3,99. Dus als die 2 voor 5,00 euro zijn, dan het ik twee flessen voor 1,00. Of bereken ik het fout.