Hier 2 bruno banani 2 mexx vrouwen 2 mexx heren parfum 12 euro Bij de etos waren 50% min 10 euro per 2 luchtjes.
Ik heb net bij de Jumbo ook 2x de tabs gehaald en 1x vloeibaar. 2 tabsbonnen ingeleverd en 1 vloeibaar bon. Ik dacht eerst dat je bij jumbo maar 1 bon per soort kon inleveren, niet dus. 4,41 betaald voor die 3 producten. Vond het wel meevallen. Liep er na in de Lidl waar ik normaal wasmiddel haalde voor het lihlen en daar is het 3 euro per fles Toch stukken goedkoper en handig die tabs! Hier trouwens geen succes met ambi pur bij blokker. Al in 2 plaatsen wezen kijken. Zowel de navullingen als de air sprays zijn hier 4 euro 2 euro per product is mij te veel.. Terwijl de sprays op de site van blokker 2,79 zijn, dat is vreemd he?!
Ik kan de folder van etos voor komende week nergens vinden. Iemand een link. Ik heb ook nov 3 luchtjes bonnen.
Ik had vandaag ook gekeken bij de luchtjes van Mexx, maar bij ons was die 50% enkel op andere varianten zoals de 15 ml enzo.. En bij de heren ook niet op de 50 ml.. Bij jullie wel dan?
ik zie dat bijna alle supermarkten aanbiedingen hebben t/m 26 dec. ben benieuwd of ze alsnog nieuwe aanbieding voor de komende week gaan doen.
Iets heel anders, weet iemand toevallig al de nieuwe cadeaus voor de etos babyzegels? Huidige acties gelden t/m 29dec.
de folder van afgelopen week is vandaag nog geldig? weet iemand waar de antikal nog in de aanbieding is? ik kan op de site van jumbo niets vinden