Is iemand in de gelegenheid om een mail van de etos door te sturen dat actie op actie wel mag? Ik ga eind van de middag maar een nieuw filiaal en geen zin in gezeur. Mijn email is z.yakima@hotmail.com
Vandaag weer wen hoop etos gezeur gehad. Ze wilden me de spullen niet meegeven, terwijl ze dat eerder wel deden. Ik heb net buiten de winkel het hoofdkantoor gebeld, zij hebben het filiaal gebeld en mij terug gebeld dat ik terugkon naar de winkel. Stelletje chaggo's waren het ondertussen whahaha maar de spullen nu meegekregen! Ik heb totaal bij etos en ah: 2 gilette 2 ambi pur flush 2 ambi pur starter 4 oral b mondwater 2 oral b tandpasta 1 olaz total effect 1 olaz anti rimpel 10 duracell Voor -8,84
ml naar etos gestuurd en heeft alleen de gilette voordelverpakking weten te scoren. de rest zoals mexx was helaas al op
Ik heb in totaal 18 mexx geurtjes van 15, 30 en 50 ml.. Totaal 19,75 betaald, normale prijs 487,69.. Goed geslaagd dus!
Toch nog ff naar etos geweest, moesten nog boodschappen doen en hij zit ernaast: 3x mexx dames 30 ml 1x mexx dames 15 ml 3x gilette proglide, aanbieding voor 6 euro 1x gilette proglide (luxere), aanbieding voor 10 euro 4x oral b mondwater Betaald: 1,05 Té blij!
Ik ben benieuwd welke ambi pur wc blok jullie dan halen met welke bon? Er is geen ambi pur air wcblok toch? Hier bij de blokker geen 30% korting trouwens op ambi pur, vind het te veel bijbetalen zo.
Maar gilette is toch voordeelverpakking? Dat is toch niet geldig met de bon? Of zie ik verkeerde aanbiedingen?
Uhhh hoeveel mexx bonnen hadden jullie dan? Hahaha Ik denk dat ik deze week ook maar eens tijd moet maken,ik heb 2 bonnen voor mexx.
Ik zit even naar de aanbiedingen van Jumbo te kijken, maar Ariel vloeibaar is komende week 3 voor 9 euro. Dus volgens mij moeten die bonnen nog wel te gebruiken zijn bij Jumbo. Jammer dat het niet op de tabs enzo is, want daar heb ik nog veel meer bonnen van, maar goed zou al fijn zijn als ik deze nog kwijt zou kunnen Gisteren nog even bij Etos gekeken voor het mondwater, maar deze Etos had alle soorten behalve die van Oral B. Dus van de week maar even bij een andere Etos gaan kijken nog
Ik zie alleen dash en dreft wasmiddel bij de aanbiedingen van jumbo staan. Ook dreft afwas en vaatwas 1+1 gratis Ik ga vrijdag nog even naar de etos, heb nog 6 oral b mondwater bonnen. En 6 geurtjes. Heb ook nog 4 Duracell bonnen, aangezien ik daar veel over lees ook maar even naar kijken dus. Baal nog steeds dat mr proper niet bij etos kan
Iemand enig idee hoe 1+1 gratis werkt bij Jumbo? Zou je 2 dezelfde of 2 verschillende vaatwas bonnen in kunnen leveren (zoals bij ah) of zou je maar voor 1 product een bon in kunnen leveren?
Ik denk dat je wel 2 dezelfde bonnen in kunt leveren, maar dat de kassa daar toch weer iets bij op gaat tellen dan.