Hier bij de coop zonder probleem de dreft mee gekregen. Ze halen de bonnen er handmatig af, had nog wat andere bonnen ingeleverd en totaal 45 euro korting dus ik ben tevreden. Hier nu allemaal ziek dus sla rondje etos en blokker maar over
Hier ook goed geslaagd bij de Blokker Heerlijk. Toch ook nog naar de Etos geweest voor 2 mexx geurtjes
Ik ben klaar. Heb nog wel bonnen voor mexx, Duracell, ambi pur etc. Maar heb geen zin meer in dat gedoe van uitleggen, boze caissières en 6 keer afrekenen ben niet helemaal in orde ook dus ik denk dat ik er daarom geen zin meer in heb. Al met al was dit best een leuke lihl-ronde, leuk gescoord. Alleen jammer dat er niet echt een geweldige Ariël actie was. Een lijstje heb ik niet gemaakt, inmiddels heb ik ook al best wat weggegeven. Morgen maar eens alles een plaatsje geven en bedenken aan wie ik alles geef wat we zelf niet gebruiken. Dat zal nog wel een klusje zijn want er staat hier 1 grote verhuisdoos en 2 kleinere doosjes vol, plus nog een berg in de bijkeuken
Vandaag nog 4 flessen textielverfrisser gehaald bij Blokker en ik ben nu ook klaar voor deze ronde. Goed gescoord al zeg ik het zelf. Jammer van Ariel maar ik heb echt nog veel over van vorige rondes. Jammer dat ik deze keer geen een pampers heb kunnen scoren
Vandaag weer lekker gescoord. 1 olaz anti rimpel 1 olaz total effects 1 oral b tandpasta 4 oral b mondwater 17 ambi pur textielspray 29 ambi pur navullingen Voor 1,18
Yeah, hier ook 4 textielspray en 4 airspray gratis. Was eerst in 1 aankoop en bleef 5,70 euro over. (inclusief een pakje schuursponsjes want ik durf niet alles gratis mee te nemen) Ik zei dat bedrag niet kon kloppen. Heeft ze alles per set gescand en toen ging het goed. Cassiere vond het leuk voor mij Goede afsluiter voor deze periode dus....
Waar gebruiken jullie die textielspray eigenlijk voor ? Ik heb nog van de vorige ronde maar ik gebruik ze echt nergens voor haha. Hier trouwens 10x luchtverfrisser, 5x navulling gehaald. Vond het wel erg veel worden dus heb de rest laten zitten
Matras! Mijn zoontje heeft bijv. afgelopen week verschrikkelijk overgegeven. Hele matras ingespoten (echt nat) Met het drogen trekt ook die vieze geur weg (het ruikt heel lekker!)
morgen koopzondag en ik heb nog duracell & mexx bonnen, zal ik het toch nog proberen bij de etos ? ik durf niet maar wie weet staat er een suppermakkelijke kassajuf
Mijn man had laatst de kat in de kamer opgesloten. Per ongeluk. De kattenbak staat in de hal dus je kon wel raden wat er die ochtend gebeurd was. Was HEEL blij met de textielverfrisser want ook al maak je alles schoon die lucht van kattenplas....brrrr. Maar door de textielverfrisser is alles weg. Verder hebben wij geen frietpan kan echt niet tegen die lucht dus soms gaan we frietjes eten bij mijn schoonmoeder. Alleen die lucht in je kleren erna...textielverfrisser erop in laten trekken en de volgende dag is het weg. Dat bereik ik niet met gewoon uithangen dus in het verleden ging alles meteen de was in wat soms niet nodig was omdat het simpelweg niet vuil was.
Heb je dan echt 29 keer afgerekend? Ik kon nl maar 1 bon tegelijk inleveren. Met meerdere bonnen waar hetzelfde bedrag op staat trekt hij er toch maar 1 af.
Wij hebben een stoffen bank, die spray ik soms in met textielverfrisser. Pubers met zweetvoeten op de bank en zo... Blegh!
Haha oke bedankt voor de tips Ik moet het maar eens vaker gaan gebruiken i.p.v. kleding gelijk in de was gooien