Ik heb van de textielverfrisser, spuitbussen en stekkers gewoon 7 bonnen in 1 transactie in kunnen leveren hoor. En bij de 2e Blokker 5 navulling, geen probleem.
Morgen koopzondag in Zwolle. Op de valreep toch nog even bij Etos (en evt. Blokker) kijken. Naar welke kan ik het beste gaan? Iemand enig idee?
Nee hoor, heb dit bij 3 verschillende blokkers gehaald, bij eentje heb ik 15 navulling en 5 textielspray bonnen in 1 transactie ingeleverd.
Hier ook op de valreep een hele goede dag... Bij de Etos nog mondwater, H&S, Oral B tandpasta, anti rimpel fluid van O&O en BB creme gescoord. Ook nog batterijen (hingen idd achter de kassa), haarlak, vicks etc etc gescoord. Bij de Blokker ook nog even de Ambi pur voor niks gehaald (50% stond idd al in de kassa, nog niet op het schap). Ik kan er weer even tegenaan. Als ik mij niet vergis in maart nieuwe bonnen!
hier is maar 1 etos in de buurt.. voor de rest moet ik al best stuk rijden.. dat is best balen.. maar goed.. ik ben tevreden.. deze ronde een besparing van 96,2% behaald.. ik ben blij.
balen, hier besloot de blokker vandaag moeilijk te doen terwijl vorige weke alles nog gratis was. helaas op de valreep niets meer erbij, op naar een volgende ronde
Waar is de vicks in de aanbieding? Vandaag 10 geurtjes gehaald en niks hoeven te betalen heb ik soms iets foutgedaan? Daarnaast nog een stuk of 10 batterijen.
De bonnen zijn maar tot vandaag geldig. Dus je kan maandag wel naar blokker, maar dan kan je de bonnen niet meer inleveren.
Ooooo echt waar ik dacht tot de 31ste.. gelukkig is hier vandaag nog een extra koopzondag.. dan ook nog maar even naar de ah en etos..
Volgens mij zou dat toch moeten kunnen bij bas/Dirk? Heeft iemand dat mailtje van het hoofdkantoor van bas/Dirk?
7 textielverfrissers, 4 luchtverfrissers en 3 navullingen. 1,50 betaald! (voor de navullingen) En hier moest het wel in 14 transacties...
Volgens mij kan blokker wel online: Welkom bij Blokker! Weet niet of hij de codes goed pakt (je kunt bij winkelwagen je actiecodes invoeren) want heb het nooit geprobeerd. Je moet 50 cent verwerkingskosten betalen ofzo... Edit: ik lees net onderaan dat het nog niet kan...sorry
Daarna nog teruggegaan want had niet al mijn bonnen bij mij. En nog 6 ariel gehaald maar had maar 5 bonnen ipv 6. Dus in totaal 9 ariel voor 3,50 en dat op de laatste dag van de bonnen Had wasmiddel echt nodig en heb geen jumbo in de buurt.