is goed alleen gaat wel over onze eigen etos, heb hem doorgestuurd naar je maar wil je misschien mijn naam eruit halen als je hem doorstuurd , want ik ben het vergeten
Wil iemand mij de mail van Etos hoofdkantoor ook sturen? Ze doen bij ons echt altijd moeilijk. Vorige keer mijn bonnen niet kwijt gekund hierdoor...
pff balen zit ik hier 2 dagen,vol spanning te wachten voor de postbode, krijg ik bericht van haar dat ze nogniet op de post heeft gedaan , lekker is dat
is mondwater halen bij de etos halen dan niet voordelig nu, is daar nu alle oral-b 3e gratis dus samen met andere mondwater bonnen of in combi met tandpasta ben je vlgs mij wel voordelig uit of niet?
Ik gebruik sowieso Oral-B tandpasta dus heb 2 tandpasta en 1 mondwater gehaald en daar de bonnen van mondwater/tandpasta op ingeleverd.
ik zie dat de pampers nu ook bij de jumbo in de aanbieding zijn! 3 pakken voor 20.. Heeft iemand het hier al geprobeerd om met de bon extra korting te krijgen?? Ik heb zelf ook maar ff een mail gestuurd naar Etos(maar pas reactie binnen 5 werkdagen stond in de bevestiging) en de actie loopt tot en met 24 nov denk ik dat ik dus naast de pot pis bij de etos??