gelukkig envelop nr1 heb ik binnen, ik heb vaatwastabs erin zal ik die strax bij etos inleveren? of zal ik wachten totdat ah met een actie komt. Ze zijn nu 50 cent bij etos metbon
Ik heb vandaag een goede eerste rondje gehad! Bij etos: 1 oral b tandenborstel 1 oral b tandpasta 1 oral b mondwater 2 wella mousse 1 dreft vaatwastabs 1 luchtje van mexx (was 22 nogwat, die was 50% korting, dus 10,79, met bon dus maar 0,79 ) Totaal 6 nogwat
had jij wel de bon waarop staat AH? en apart he.. heb hier nu 10 mondwater, en op 1 staat AH en Blokker en niet wehkamp.nl
Begin hier een beetje genoeg van te krijgen... Een tijdje terug was lihl shoppen nog leuk... Maar nu? Er zijn er een paar die de boel gewoon betoepen waardoor iedereen gestraft wordt. Waarom kan er niet gewoon eerlijk met de bonnen omgegaan worden? En het dan maar gek vinden dat winkels alles gaan aanspitsen?? Sorry voor mijn directheid, is de me laatste ronde al opgevallen hier in dit topic, en nu zijn de boekjes nog geen week binnen en het gaat nu al ZO gigantisch mis. Jammer dat sommige personen het vermoedelijk voorgoed gaan verpesten voor iedereen!
Zojuist bij etos gehaald: 1 head en shoulders 1 wella hairspray 1 ami pur lucht verfrisser samen voor 1,50... alleen zijn ze de bloemenbon vergeten, zelf ook pas thuis aan gedacht! Hier hebben ze geen Mr Proper en Dreft bij de etos
wauww mailtje naar etos heeft geholpen blijkbaar, ik heb nu wella en h&s shampoo voor 50 cent! pro glide styler voor 3 euro normaal 25 euro, en vaatwastabs 50 cent en 3x oral b voor 3,50 Yeahhhg wou dat ik veel eerder had gemaild
huh ja is toch per 2 ? ik zat ook al te kijken daar maar ik gebruik die luchtjes niet & om daar nou 2 van te kopen vond ik ook zonde
ja die wou ik graag, ik keek net eerst bij trekpleister, daar kostte die 25, ik dacht laatmaardan, toen ging ik naar etos daar stond er bordje met 15 euro +30procent korting min 7 euro korting van de lilh kassa meisje was ook verbaasd 😀