bij etos waren de mannengeuren 50 ML dus niet in de aanbieding.. wel de 30.. voor de bonnen moet je 2 x de 50 ML hebben..
Zou iemand mij dat mailtje ook kunnen sturen? Dan kan ik morgen nog naar de etos, voor het geval ze dan zeggen dat ze het niet doen.. dan ben ik nl al te laat
hoi meiden sorry ben net begonnen met koken , misschien kan iemand anders jullie even mailen? anders doe ik vanavond wel
Als iemand het wilt doormailen, dan geef ik mijn email even via een pb. Vind dat wat fijner als openbaar zo
Oh wat een goede tip, mijn man zei net dat hij er zo blij mee was, dat hij er nog wel een wilde voor reserve. Ik ga even kijken morgen of onze etos ze ook heeft. We hebben namelijk een hele kleine etos. De dr proper en vaatwastabletten hebben ze ook niet.
De meiden die mij pb met mailadres hadden gestuurd heb ik inmiddels gemaild. Sorry duurde vandaag wat langer, dochter had ziekenhuis afspraken staan....
Had weer nieuwe bonnetjes binnen, dus vanmiddag opnieuw naar de Coop. Maar helaas, had nu een (hoofd)cassiere die voet bij stuk hield dat er géén korting op korting gegeven werd. Ze ging het zelfs nog vragen (geen idee aan wie trouwens) maar antwoord bleef hetzelfde. Dat ze het van de week wel gedaan hebben, dat Etos en Blokker het ook gewoon doen, het hielp allemaal niks. Dus heb de spullen helaas moeten laten staan.
Net bij coop geweest. Hier is het niet gelukt korting op korting. Helaas. Heb de ariel teruggegeven. Dan hoef ik het niet.
Hier waren ze de bloemenbon ook vergeten! Toevallig moest ik er later nog in de buurt zijn en heb ik m alsnog meegekregen, keurige service
hier ook de bloembonnen vergeten maar kreeg ze ook na navragen. en snoep was 400 gr voor 0,75 cent vandaag bij aankoop vanaf 5,-
Dit zal wel op mij slaan denk ik. Ik geef toe dat ik vaak probeer maar 1 product te halen als je er eigenlijk meerdere moet nemen voor de korting, maar echt waar ik wist niet dat te eigenlijk 2 luchtjes moest kopen. Ik zag het flesje met de 50% korting, ik bedacht me dat er ook een bon bijzat voor 10 korting op een mexx luchtje. Ik heb de bon in m'n stapel gezocht en zonder te lezen verder naar de kassa gelopen. Dus deze keer was "het verpesten voor een ander" onbewust... Verder heb ik het vandaag precies volgens de regeltjes gedaan
zou het doodzonde vinden als Etos straks ook zegt dat ze geen korting meer op korting geven.. want dan kunnen we dit topicje wel opheffen want er blijft steeds minder over.