het gaat geweldig met de bv. had last van me tepels en wist eerst niet waardoor maar blijkbaar had ik kloven. houding verandert, en nu zijn ze over. ze had ook een verkorte tongriempje en die afgelopen week laten knippen. de kleine gaat zkr mee. jong geleerd oud gedaan hahahaha
Dat hebben ze helaas veranderd... Bij aankoop van 3 baby dry/active fit pakken krijg je 10 korting. Vorige keer was het 10 bij 2 pakken.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb ze manlief had ze in de schoen gedaan met pepernoten erbij whaha heb alleen geen pampers bon zou iemand de eerste letters willen posten/ pb''en? kan ik ze in elk geval bij de wk inleveren.. of iemand moet ze willen ruilen
staat wel op de achterkant maar niets te zien op de site voor de rest volgens mij dezelfde winkels als voorgaande keren
Sila, ik heb de vorige keer problemen gehad bij AH met korting op korting. Bij navraag vertelden ze dat AH dit (landelijk) niet meer toestaat. Toch later nog wel AH-shoppers gelzen waar het wel bij was gelukt. Ik hoop voor ons allen dat AH nog een oogje toeknijpt, maar hou er rekening mee dat het niet lukt.
Ik wil oohook...!!! (het sandd-vrouwtje komt hier op dinsdag en vrijdag, dus hopelijk deze keer geluk, vorige keer had ik niks!)
ik ga er vanuit dat ik ze weer niet krijg.. denk niet dat ze je een keer overslaan en dan toch weer gaan sturen