Ik weet niet van wie het af kwam, ik heb hem uit de voorloper van dit topic gehaald, maar zou het helemaal door moeten zoeken weer om te kijken wie het gepost heeft. Maar Etos Plaza is inderdaad intern voor medewerkers, dus iemand die bij Etos werkt moet dit voor ons vastgelegd hebben. Handig toch? Ze vroegen aan mij wel hoe ik daar dan aan kwam trouwens, maar gezegd dat ik het van iemand gekregen heb maar dat het vast ook ERGENS in hun eigen administratie terug te vinden moest zijn...
Hahah is wel sneu trouwens als ze dr achterkomen volgens mij is dat geheimhoudingsplicht ofzoiets, wel aardig van haar dat ze ons ging helpen
Jaa en ik kwam mams tegen bij de etos, en zij had haar bonnen ook bij dr, heb haar ff geholpen en laten zien wat ze moest pakken en met welk bon, want zij snapt het niet, maar toen ze 6 euro moest afrekenen i.p.v 30 was ze erg blij, zij had ook ambi pur dingen met bon gekocht was 75cent ofzo met lihlbon
Ik vraag me trouwens af of de Mr. Proper bij alle AH's voor 1,19 staat, want ik kan daar nergens iets over vinden in de folder of online? En weet iemand trouwens hoe dat werkt bij AH? Als ik 5 flesjes Mr. Proper wil kopen met 5 bonnen, kan dat dan in 1 keer of moet dat in 1 betalingen gebeuren (hoe omslachtig)?
hier bij AH de gewone voor 1,99.. de andere voor 2,49 dus helaas niet in aanbieding en als je bij AH koopt.. per bon een transactie.
de ah waar ik was, was een xl en alleen de gele was in de bonus. mss dat het alleen in de winkel in de bonus is. je kan maar 1 bon per 1 product per x geven. dus helaas niet alles in 1x.
Ja, gaat nu idd om jou Vorige ronde ook al aangegeven... Als iedereen het zo gaat doen, hebben we binnenkort helemaal geen bonnen meer. Zou het gewoon zonde vinden... Korting is fijn, iedereen heeft het graag... Maar als we ons gewoon allemaal aan de regels houden en niet de bodem uit de kan willen halen ipv 'alleen' het onderste, zou een hoop schelen! Het is al zo goedkoop met de bonnen, vind het dan misbruik maken van de situatie door te gaan sjoemelen met de bonnen om het zo NOG goedkoper te krijgen én het risico te lopen dat dit hele topic binnenkort dichtkan *verbaas me keer op keer weer dat ze er mee door blijven gaan* Maar jij niet alleen hoor, viel me nu gewoon op bij jou. Zijn er wel meer waarvan ik denk; genoeg is genoeg, doe gewoon ff normaal Maar dat is mijn mening Zou het gewoon dood zonde vinden en wil graag dat LIHL nog heeeeeeeeel lang blijft bestaan!
Je hebt ergens een punt hoor. Toch vraag ik me af of er naar die 1000-en transacties wordt gekeken of het wel volgens de regels is gegaan. Volgens mij sturen ze die lihl bonnen op naar procter en krijgen ze het geld terug. Onderaan de streep gaan de winkeliers er niet op achteruit. Voorbeeld dat luchtje van mij: kostte bij etos met korting er al af 10,79. Zij hebben van dit bedrag 0,79 van mij gehad, de overige 10 krijgen ze terug. Etos is er dus niet op achteruit gegaan. En lihl gaat ook echt niet in de systemen van de winkeliers kijken of de bonnen wel volgens de regels zijn ingeleverd. Dus nogmaals, je hebt ergens een punt, maar zo'n vaart zal het niet lopen denk ik...
Oke, bedankt allemaal, goed om te weten hoe ik het bij de AH moet aanpakken. Misschien als ik morgen nog zin heb nog even kijken bij de AH voor de Mr. Proper. Makkelijker (en voordeliger) zou zijn als ik een Etos kon vinden die de Mr. Proper en de vaatwastabs heeft, maar dat schiet tot nu toe niet op helaas.
Ik had zelf ook een mailtje gestuurd, maar zag dat roosje me ook had gestuurd, bedankt! Maar ik heb ook 6 pakken voor 20 gehad. Ze deden wel vet bitcherig, en boos van dat kan niet. Terwijl ik van tevoren zelfs nog gebeld had of het kon. Ze zei toen meteen nee dat kan niet, maar toen ik vertelde dat het hoofdkantoor zei dat het wel kon. Kon het opeens wel. Aan de kassa waren ze er ook niet blij mee, heb ook geen bloemenbon en babyzegels gehad, maar goed. Ben al blij met dit.
En toch moet ik je dan teleurstellen... Zo'n vaart loopt het wel.. Want begin dit jaar kon het overal, vorig jaar waren er met bonnen meer gratis dingen.. Ah heeft nu nog maar 1 bon per transactie.. Ging jaren hetzelfde, afgelopen jaar is het allemaal drastisch veranderd, dus duidelijk verhaal, ze controleren het tot op bepaalde hoogte wel..!
Is het bij AH nu 1 bon per transactie, of dat je geen 2 dezelfde in mag leveren maar wel 2 verschillende?
ze controleren het echt wel want als het allemaal zo simpel zou zijn.. waarom heeft AH het dan ineens zo moeilijk gemaakt zodat je nog maar 1 bon kan inleveren? waarom zijn er ineens artikelen bij nettorama weg waarop je ze eerst wel kon inleveren? ik vind gewoon dat je geen risico moet lopen dat ze het wel controleren tussen die 1000en transacties door.. want: tis geen kwestie van alleen die bonnen inleveren.. de grotere bedrijven leveren uitdraaien uit.. en als blijkt uit die uitdraaien, dat er per koffiebon bv een doosje cappuccino is gekocht ipv van die 2 potten oploskoffie.. krijgt AH de bonnen dus niet vergoedt..