Ik vind het ook niet zo goedkoop. Maar ja, het is gokken of er nog een betere actie komt natuurlijk...
Maar wat achterlijk bij de AH zeg. Dus als ik Dreft, Lenor,Mona, Yoki, Optimel, Campina melk en Campina vla wil hebben, moet ik voor alles een apart afrekenen???
Maar ik wacht bijvoorbeeld nog even of AH de actie 2+1 gratis op Ariel en Lenor weer krijgt. Want dan kun je 3 bonnen inleveren: 1 Ariel pods, 1 Ariel wasmiddel en 1 Lenor. Snap je?
Ik snap hem.. Volgens mij heb ik de rest van de bonnen weggedaan, maar die kan ik nog wel uit de zak vissen als ik thuis kom
Ik gister bij jumobo geweest Had Ariël wasmiddel voor 2,45 ipv 6,45 Lenor wasvz 0,99 Lenor wasverzachter voor 0,87 Ik had een bon voor Ariël ingeleverd en een voor lenor het was bij jumbo 2+1
ff vraag is die power scheersysteembon ook geldig op de power styler dat is toch ook een scheersysteem? volgens mij kan het niet want je hebt aparte bon daarvoor, anders zou het wel kunnen denkik
ff mams gevraagd of ze nog 1 wella bon overheeft want ik heb nog 1 h&s bon dan kan ik weer van de 2 voor 6 actie gebruik maken