Bij de etos is de Olaz in de aanbieding 2 voor 15,00. Zou je dan niet beide bonnen 6,00 (anti rimpel) en 10,00 (total effects of regenerist) in kunnen leveren zodat je het in feite gratis krijgt?
Ik dacht dat valt ook onder gezichtsverzorging. Maar zie staan complete gezichtsverzorging en dat is natuurlijk ook weer een aparte lijn van olaz net zoals de anti rimpel. Niet goed gelezen (jammer
Ben nu aan het twijfelen of ik ook naar jumbo moet gaan met het risico dat het niet goed lukt met de bonnen. Hmmmm Wat heb je gehaald en intotaal betaalt voor de ariel en lenor?
Is het bij jumbo bij de 2+1 dat je de goedkoopste gratis krijgt of net als bij de ah, 33% korting op het totaalbedrag?
Hier is het ook gelukt! 3 pakken Pampers voor 10 euro, 5x Wella voor 2,50 en heel veel gratis head and shoulders. Ik had namelijk heel veel bonnetjes omdat ik producten voor de regionale voedselbank opspaar. Misschien een tip voor anderen met veel bonnetjes die wat voor een goed doel willen doen zonder dat het (veel) geld kost: breng het naar de voedselbank! Want verzorgingsproducten en schoonmaakartikelen hebben ze meestal groot gebrek aan! De luiers zijn trouwens wel voor mezelf, haha
Trouwens op wehkamp... Ik zie nu wel een aantal producten, maar niet de Pampers, jullie wel? en ik kan ook niet aan het einde kiezen voor lekker in het leven kortingsbon...
ik word echt schijtziek door de etos medewerkers, ik had vandaag weer degene die ik woensdag had en weer zei ze dat het niet mocht, ik heb gezegd dat ik gemaild heb met etos klantenservice, ze zei nou voor deze keer mag het wel , jemig zeg ik ga anders nogmaals mailen
ik heb geen lenor gehaald .. daar had ik nog genoeg van.. ik had 2 flessen ariel vloeibaar en 1 x de pods 2 pakken melk 1 pak vla 1 mona toetje totaal prijs 7,20 dit allemaal met de LIHL bonnen.. de kassiere zei nog wel ik weet niet of dit kan korting op korting maar scande toen 1 bon en het ging er gewoon af.. ze zegt dan vind ik het ook wel goed
Thanks dames voor alle tips. Het is mij ook gelukt bij de etos. Vond het wel spannend scheitert dat ik ben. 6 pakken pampers (2x groene bonnen pampers) 3x oral b 1xmondwater, 1x tandpasta, 1x flos (2 x bonnen oral b) 2x wella en wellaflex haarlak (2x bonnen wella ingeleverd) Heb alle moed bij elkaar verzamelt en zelf naar de bloemenbonnen gevraagd want die deden ze er niet uit zichzelf bij en heb er 2 bloemenbonnen bij gekregen want dit waren de laatste zeiden ze. Heb er 23,80 voor betaald (normaal iets van 80/85).
vorige x was lihlshoppen veel beter voor mij. mijn ouders waren op vakantie, dus had ik hun boekje. de weer was lekker ik was zwanger. nu heb ik een baby va 2 maanden. de weer is bagger en met een kleine al helemaal. mijn moeder wilt zelf de bonnen gebruiken maar weet niet hoe en zelfs na 100x uitleggen begrijpt ze er nog nix van pffff.