Joepie de poepie!!! Ze zijn er weer: LIHL bonnen!!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door IngeM, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorena76

lorena76 Actief lid

22 aug 2011
    471
    0
    0
    moonmama de gold zijn nu 7,- met bon dus geld toe 0,50 en de proglidestyler wordt dan in combo met die andere maar 2,50 en anders 3,00 ;)

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Fusi o n triller??

3. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    even weer wk dingetje... net bij een ander artikel staat er inderdaad bij dat je de lihl bonnen in kan leveren, code ingevoerd, kent hij de code niet?? heel vreemd..
    hopelijk snel opgelost daar want dit is natuurlijk niet echt fijn, wilde namelijk nog wat dingen op de actie kopen en op verzending besparen om in de combi te doen met lihl maar houd zo wel op denk ik :(

is het iemand al gelukt om een code te verzilveren daar?

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ja echt wel, ik wou het deze week nog gebruiken voor aanbiedingen :( heb haar net gepbt, kreeg als antwoord dat het maandag vast wel komt...

5. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze wou de actie ook niet aan me moeder meegeven in de etos.
    begin me nu echt te irriteren.

6. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Nou bij de tweede jumbo is het hier ook niet gelukt, caissière was heel welwillend en deed d'r best maar de computer haalde de bonnetjes er of niet vanaf, of deed er aan het eind weer een bedrag bij...

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaargg ik heb echt een hekel aan de Etos!!!

Na gisteren een goede ronde te hebben gehad, gingen we vandaag weer heen. Ik wilde de Gillette proglide Gold meenemen, dreft vaatwas en wella flex.

De proglide mocht absoluut niet want dat zou je geld toe krijgen, toen zei mijn man: nou dat hoeft van mij niet hoor.. Nee, ze wilde de bon er niet afhalen. De dreft vaatwas mocht ook niet, want dit werd echt te goedkoop zei ze en de adviesprijs lag al lager bij hun en die 45% korting, dat zou dan niet kloppen want zij gaven al meer korting.. Nou het is toch gewoon actie op actie? Het is gewoon een aanbieding hoor..

En de wella flex mocht dan weer wel?? Snappen jullie het nog??

En de styler zag ik hier niet voor 15 euro, stond alleen een prijs bij van 25 euro nog wat.

Ik heb net de Etos weeeeeeeeeeeeeeeeerr gemaild, dat ik er echt helemaal moe van word..

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.424
    113
    Mijn allerliefste etos deed gelukkig gewoon korting op korting, ze keek eerst moeilijk van oei ik mag niet beide dus ik gezegd dat ik dan de lihl korting wilde want dat was voor mij voordeliger :D. Ging ze toch eens overleggen want dat kon niet op de kassa, kwam ze terug van wij doen niet moeilijk en ze gaan er gewoon extra vanaf.
    Was dus 4,05 kwijt voor
    2 h&s
    2 wella haarlak ( de extra grote bussen)
    3 oral b tandpasta

Ik was tevreden maar bedenk me nu dat ik geen bloemenbon heb gekregen haha, ach ja. Ik klaag niet ;)

9. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    me man ff naar een andere etos gestuurd.
    hopelijk krijgt hij het daar wel mee.

10. lorena76

lorena76 Actief lid

22 aug 2011
    471
    0
    0
    sila24 bedoelde de Gillette proglide Gold en de proglidestyler

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nee die hadden ze hier helaas niet , wel de duurdere maar ik wou niet bijbetalen 😒 bon is ook geldig bij ah, hopen dat hun met goeie gilette actie komen

12. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Blondi, ik wil wel ruilen! Heb je ze nog?

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jemig das schandalig zeg :$

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oew balen renske, hier deed de etos ook moeilijk vandaag, weer die meid die ik woensdag had, maar heb het toch meegekregen, heb weer lipfinity & head en shoulders en wella meegenomen

15. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    me man erop uitgestuurd. duidelijk gezegd welke scheermes.
    belt ie me nog op en weer duidelijk gezegd. haalt ie alsnog de verkeerde. nu een scheermes waarvoor hij €3 heeft betaald.
    en het grappige is me man heeft een baard.
    dacht als ik een gratis scheermes kon scoren kon ik het tenminste weggeven. helemaal chaggie.
    hij mag nu niet meer alleen lihlshoppen.

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@elfje ik vind echt super dat je meeste spul weggeeft aan de voedselbank! respect

17. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Ben ook geweest, Etos was niet happy. Mail laten zien en gelult als brugman. Toen deed ze het wel, terwijl ze eerder die dag iemand geweigerd hadden.
    Etos: 3 baby dry megapakken €25,61 i.p.v. €53,97

AH: yoki, mona, campina vla, dreft wasmiddels, lenor, korting van €5,- bij elkaar

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahaha mannen he

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nou zeg volgens mij heb ik pech met de cassiere, hoor net van mijn moeder dat ze gilette hebben gekocht met lilh zonder moeite

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Doet de jumbo aan actie op actie?
    Wil straks de pampers gaan halen.
    Zijn er nog speciale acties wat ik bij jumbo kan halen:D sorry,ben nog een leek hierin.

Deel Deze Pagina