Joepie de poepie!!! Ze zijn er weer: LIHL bonnen!!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door IngeM, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Bij mij lukte het niet vandaag. De hoofdcassiere zei dat ze bericht hadden gehad van het hoofdkantoor dat korting op korting niet mocht en ook de computer deed het niet, kortingen gingen er niet vanaf of het kortingsbedrag van jumbo kwam weer bovenop te totaalprijs

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja idd bij jumbo komt er een x bedrag bij op het eind, ik heb zo'n spyt dat ik daar mijn arielbonnen heb ingeleverd, ik had 2x ariel en 1 lenor voor 3,80

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    K lees net achterop de bonnen dat er toch opstaat "niet in combinatie met Andere acties" :)
    Dus ben bang dat meerdere winkels dit nu niet meer toe gaan staan.

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

moonmama mijn moeder ook ze wilt de bonnen gebruiken maar snapt er niks van , ze betaalt toch wel veel , omdat ze de bonnen niet goed inzet, maar ze denkt dat ze goedkoop heeft geshopt

5. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    Ben gister gebeld door etos filiaal nav mijn mail. Ze bood der excuses aan en of ik wist wie de bonnen weigerde (oeps..) weet nu ook de naam van filiaalleidster dus als ze weer moeilijk doen.

Gisteravond naar de coop voor ariel en lenor. De lenor ws gratis (aanbieding 2 €) en voor de 2x ariel heb ik 0.45 € betaald. De kassa pakte de bonnetjes niet maar ze haalde ze als waardebon eraf. Hoefde niet eens moeilijk te doen.
    Wou vandaag naar de etos voor mr propper en de vaatwastabs maar ben ziek:(
    Dan maandag maar even kijken.

6. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik heb vanmiddag nog even op de valreep 3 pakken Pampers gehaald bij Eros, nu ging de bon er probleemloos af.
    Ik kreeg ook netjes 5 handdoekzegels, 3 babyzegels en een bloemenbon :)

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja dat staat er altijd al op

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

lekker goed gescoord meid

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oo das netjes, welk filiaal??

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Oke, dus bij de jumbo valt niets te halen?

Pfff wij hebben geen Etos in de beurt helaas:(

11. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Heb trouwens geen bloemenbon gekregen, wel lading babyzrgls en handdoeken zegels

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik heb helemaal geen zegels gekregen & om de bloemenbon heb ik steeds zelf om moeten vragen

13. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ik was bij de kruidvat in het Alexandrium maar die accepteerden geen kortingsbonnen op actie artikelen. De kassa accepteerde hem niet. Maar ik begrijp dat er dus andere Kruidvat filialen zijn waar dit nog wel gaat?

14. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Nee bij kruidvat doen ze geen korting op korting

15. Alwiene

Alwiene Lid

20 nov 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag bij weer een andere Etos eindelijk de vaatwassertabs kunnen scoren. Helaas geen Mr. Proper daar en ook geen scheermesje (had weer een nieuw bonnetje). Geen tijd meer gehad om naar een filiaal te gaan die wel die scheermesjes hebben. En ook niet meer naar de Coop geweest, durfde het na de laatste mislukking toch niet aan om het nog een keer te proberen. Wel balen, want verzamel dus voor armere gezinnen en juist dat wasmiddel is zo fijn als ik dat te pakken kan krijgen.

Meisje bij de Etos keek wel naar de bonnetjes, dus ik zeg Ja er staat op dat er geen actie op actie mag, maar jullie beleid is dat het wel mag. "Ja dat weet ik" zei ze toen heel vriendelijk, en was verder helemaal geen probleem dus. Zes zakken vaatwastabs en 2 flessen H&S en iets van 3 euro betaald haha. Ze zei nog "Dat is lekker shoppen". Dus met de Etos tref ik het gelukkig wel.

Wel ontzettend raar dat er nu ineens gemaild wordt dat het niet zou mogen??? Hoop toch niet dat ze het beleid gaan veranderen. En diegene die die boekjes achterover gedrukt zou hebben is helemaal te belachelijk voor woorden, dat is gewoon ZIEK. Hoop dat het een grapje was, maar vrees ervoor...

16. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0

En hier zou ik dus werk van maken. Je weet wiens buurvrouw het is, dus waar die vrouw woont neem ik aan? Post stelen is hartstikke strafbaar en reden voor ontslag op staande voet. Bovendien zal zo iemand een fikse boete/straf krijgen.

Ik vind het echt schandalig dat iemand dit doet. En niet zo slim om het op Facebook te zetten.

17. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Hier ging het helemaal raar bij Etos. Had ML eropuit gestuurd voor Wella, H&S, vaatwastabs en luchtverfrisser. De laatste twee kreeg hij zonder problemen mee (50 cent) maar de Wella en H&S niet! Dat is toch raar. Hij heeft nog gezegd van de mail maar nee ging echt niet. Het was hem een raadsel waarom hij dan wel die andere twee mee kreeg maar hij heeft maar niks gezegd want dan had hij iig iets. Vreemd toch?

Batterijen bij Blokker waren op, maar bij AH waren ze ook 6 euro dus nu twee pakjes voor 4 euro (kocht ze eerst nooit maar sinds vorige ronde merk ik dat ze wel erg fijn zijn)

18. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Schandalig Sappie en ik maakte er zeker werk van. Is ze nou helemaal %*&$%&*

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

wat heb je voor de luchtverfrisser betaalt??

20. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    Etos westervoort ( achter arnhem ;) ) denk niet dat veel mensen hier in de buurt wonen;)

Deel Deze Pagina