Mijn etos weigerde vandaag ook actie op actie te doen.Ook niet nadat ik de mail wou laten zien, waarin stond dat het wel mocht. Dit terwijl de vorige rondes het geen problemen opleverde. Nu willen ze eerst zwart op wit van het hoofdkantoor bevestigd hebben dat ze de bonnen wel mogen aannemen op actieproducten.
Ik heb gewoon navraag gedaan in mijn omgeving en had binnen 1 dag zo 4 en een half boekje geregeld. Er zijn best veel mensen die er niks mee doen.
Gewoon aan mijn buren/kennisen. Ja, ik stond er zelf ook van te kijken dat.zo veel mensen er niks mee doen. Of alleen de pampersbon of de Ariel gebruiken ofzo.
Ja maar veel mensen weten niet hoe het werkt. Toen ik het voor het eerst kreeg, ik kreeg het geadresseerd aan oude bewoners, keek ik erin en leek niet interessant , heb het weggegooid toen 4 jaar geleden nu zou ik dat nooit doen
Ik gebruikte in het begin ook alleen de pampers en H&S, zonder extra aanbiedingen. Maar inmiddels ben ik wel een tikkie verslaafd aan extreme couponning
Haha ik ook. Heb nu kast vol 'dure' spul die ik anders niet zou kopen voorbeeld maxfactor lipstick en olaz cremes
Ik gebruik het alleen bij dingen die we ook echt gebruiken, geen scheermesjes of zo kopen omdat ze zo goedkoop zijn
In de nieuwe etos folder staat: wella new wave voor gel voor 2,00. Olaz 60% korting. 6/7 dec always 50% korting.
Hier geen lihl bonnen deze keer helaas. Via de whatsapp bij vriendinnen om boekjes gevraagd, maar door mijn enthousiaste verhalen van de andere keren wilde zij alleen de bonnen zelf houden. Al mijn vriendinnen dus aan de lihl behalve ik . Dus toen maar via mp een boekje bemachtigd. Heb alleen nog niet ontvangen, dus hoop dat deze nog komt. Daarna dacht ik eraan om bij collega's (via de whatsapp) navraag te doen. En ja 2 boekjes!!! Kan ik toch nog meedoen