er zijn elke keer verschillende boekjes in omloop. Ik vraag me af waar de verschillen nu in zitten. De boekjes zonder pamperbonnen bv, welke bonnen hebben zij dan extra?
je hebt boekjes met: 41, 42, 43 en 44 bonnen mijn moeder heeft ook wella shampoo. er zijn boekjes met een extra dreft afwas en er is ook een boekje zonder lenor en ariel vloeibaar,poeder
Hier ook een Ah waar de wella en de h&s 2e gratis zijn. Maar kan je die twee nou ook combineren zodat je er twee bonnen opin kan leveren? Want anders moet je alsnog bij betalen natuurlijk.
Ik had een mail dat ik de bestelling gewoon kon plaatsen en dan de codes doormailen. Zou het verrekend worden... Heb het nog niet geprobeerd, Vind het handiger als het meteen verrekend wordt...
Hmm vreemd, is inderdaad fijner als het gewoon naar behoren werkt ja, wordt zo een gedoe anders. Denk dat ik dit weekend maar gewoon naar de winkel ga, blijkbaar toch makkelijker dan via wehkamp...
Dames welke potten moet ik precies nemen bij de etos was er vandaag mag zag niks met kortingen en krijg ik dan geld toe?
Ff lijstje voor morgen voordeah:2xnaturella, 1always 2x headen shoulders 2x wella 1x olaz 1x mr proper
Ja je krijgt op alles 33,34% korting vanaf 3 producten. Ik had Always night, 2x naturella en 1x Ob tampons en overal ging die bonuskorting af.
Zou je ook bijvoorbeeld 1x always of naturella en 2x ob tampons kunnen halen en dan toch nog bonnetje inleveren? Gebruik namelijk nauwelijks maandverband/inlegkruisjes.