Ik heb vandaag 4 pakken duracell batterijen gehaald. En de wella en h&s bij de ah. Weer lekker goedkoop uit geweest!
ja heel lastig. maar ik denk dat ze wel weer binnenkort gaan hamsteren. ik heb toen flink ambi pur ingeslagen hahaha net de hoogvliet gemaild over de bonnen. krijg ik als antwoord wij zijn niet bekend met deze bonnen, kun je ons vertellen wat het zijn het valt me op dat de ah ook gewoon bonuskorting doet in zijn winkels zonder dat ze in de folder of op hun site staan. zoals de naturella vorige x en nu de wella en h&d.
moonmama denk dat hoogvliet niet actie o pactie doet ene vriendin is net geweest en op haar kassabon was de lihlactie er niet af en ze hebben de bonnen gehouden
ik zou terug zijn gegaan en mijn bonnen teruggevraagd hebben. kan ze ze tenminste ergens anders inleveren.
Ik heb zojuist bericht gehad van de Dirk/Digros/Bas dat de bonnen ook bij hun ingeleverd kunnen worden bij een aktie. Dat wordt dus voor vrijdag nog een ritje voor de oranje pampers die ze in de aktie hebben ( 2 pakken voor 15, en dan nog 5 LIHL eraf, toch lekker! )
Ik print de mail uit, en neem die mee. Laat ze dan maar met goede argumenten komen vrijdag dat ze het niet doen
Bij ah was head en shoulders appel 35%korting en dan 1+1 gratis en lihl bon voor de head en shoulders.. toen nog 20 cent betaald
Ik heb de lihlbonnen nu voor de eerste keer ontvangen maar begrijp ik nou goed dat je ze kunt gebruiken icm andere acties? Bij de trekpleister zijn nu de pampers 2+1. Kan ik dan de lihlbon dan ook nog gebruiken? Op de achterkant van de bonnetjes staat namelijk dat het niet met andere acties kan.
Nee trekpleister doet dat niet, sommige winkels wel en sommige niet zelfs per filiaal kan het verschillen zo doen hier beide ah's het niet en in veel andere plaatsen wel.