Joepie de poepie!!! Ze zijn er weer: LIHL bonnen!!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door IngeM, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    de vorige x pakte dirk niet eens de bonnen waarmee hij wel gewoon meedeed. hahaha

2. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Bij Ah geweest. Wella flex Mousse, Wella New wave mousse, 2 flessen H&S, 2 enkelpakken naturella en 1 pak Always night...87 cent :D

ingeleverd: 1 bon Wella flex, 1 bon Well new wave, 1 bon H&S, 1 bon Naturella enkelpak en 1 bon Always night. Alles in één transactie heerlijk geen gedoe. Schiet wel op met mijn boekje zo.

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

lekker goed gescoord meid

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    is de always en de naturella ook in de aanbieding in de AH ??

5. marcelensanne

marcelensanne Actief lid

6 nov 2012
    186
    0
    0
    NULL
    NULL

Je hebt ook pb van mij. Ik zou ook heel graag de mail ontvangen.

6. Alwiene

Alwiene Lid

20 nov 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanmiddag bij een andere AH geweest om te kijken of daar toevallig ook afgeprijsd maandverband lag, nou dat was er niet maar wel...

- Duracell batterijen voor 2,99 per grote verpakking. Twee verpakkingen zijn dus 5,98 en daar kon de bon bij voor 8 euro korting :D

-Always inlegkruisjes met 35% korting + bonuskorting + LIHL korting

-Ariel wasmiddel voor 3,99 en daar kon 3,30 LIHL korting vanaf.

-Wella new wave en wella flex producten.

De enige waar ik voor zou moeten betalen was dus de Ariel, maar door het teveel aan korting op de andere producten kreeg ik alleen maar geld terug. Had een heleboel bonnetjes, en uiteindelijk opgeteld bij alle transacties 12,70 teruggekregen!!!

Had alleen iets heel raars. Ik heb afgerekend in 7 verschillende transacties. Eerst 5 keer, en daarna nog een keer de winkel ingegaan en toen wilde ik het nog 3 keer doen. De eerste 2 keer ging prima en de laatste transactie wilde ik alleen 2 duracell afrekenen en toen wilde hij het bonnetje niet pakken??? Terwijl hij dat dus de 7 keer ervoor wel deed. Weet iemand of er misschien een maximum aan je bonuskaart hangt ofzo? Lag ook niet aan het bonnetje, want ze pakte het vorige bonnetje uit de prullenbak(??) en die wilde het ook niet doen. Ze zeiden dat ik er dan maar mee naar de servicebalie moest, maar ik had geen zin om eerst af te rekenen en dan misschien gezeur te krijgen bij de servicebalie dus heb die laatste maar laten zitten.

Maar krijg waarschijnlijk nog meer bonnetjes, dus ben wel benieuwd waar het aan ligt en of ik misschien nog meer op kan halen als ik dan maar niet mijn bonus kaart gebruik. Iemand die het weet?

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Woww alwiene jij bent fanatiek bezig.
    Hoeveel ah winkels heb jij in de buurt?
    Hoeveel pakken duracell heb je nu 14?

8. Alwiene

Alwiene Lid

20 nov 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er 4 in mijn stad, maar was gisteren onderweg naar een AH in een andere stad geweest (daar niks gescoord trouwens).

Ik hou sommige dingen wel zelf, maar het meeste wat ik binnenhaal gaat naar een project wat gezinnen met geldnood helpt. Dit is meestal voedselhulp, maar dingen als maandverband en verzorgingsproducten zijn daar zeker ook meer dan welkom.

Ik had inderdaad 14 pakken Duracell. Heb er 2 aan mijn ouders gegeven, 2 aan mijn zus, en 2 voor onszelf gehouden. De rest gaat weg voor het project, evenals de inlegkruisjes, haarproducten en het wasmiddel :)

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Wauw echt goed van je respect

10. ratahara

ratahara Actief lid

29 okt 2011
    120
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alwiene, waar lagen de duracell bij ah - in de kortings bak...? off bij de servicebali?? gr

11. Alwiene

Alwiene Lid

20 nov 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die lagen gewoon in zo'n metalen bak in de winkel zelf. Niet waar de afgeprijsde dingen lagen, maar gewoon aan het eind van een pad in zo'n mand met een bordje er boven. Was echt toeval dat ik er langs liep en ze zag liggen :)

12. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Goed van je :) zo doe ik het ook, doe een deel van de spullen naar de regionale voedselbank! Maak je dan veel mensen blij mee die het echt goed kunnen gebruiken. Fijn!

13. Alwiene

Alwiene Lid

20 nov 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen dat er meer mensen zijn die voor zo'n doel hun LIHL bonnen inzetten!! Dat van mij is dan een initatief van mensen privé en helpen juist mensen die om wat voor reden dan ook (nog) niet in aanmerking komen voor de voedselbank. Bijvoorbeeld iemand die gevlucht is uit een vechthuwelijk, niks heeft, maar nog geen voedselbank kan krijgen omdat ze officieel dus nog getrouwd is en hij wel inkomen heeft. Ben blij om op deze manier een steentje bij te kunnen dragen zodat deze mensen ook wat kunnen krijgen! :)

14. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Goed bezig Alwiene :)

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Nijntje nog geshopt vandaag ?

16. gekkies

gekkies Actief lid

21 feb 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    huh hoe komen die batterijen zo goedkoop, of zijn die nu ook in de aanbieding?

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Zo lachen om even te lezen wat jullie allemaal 'uitgevreten' hebben vandaag! ;)
    Ik gebruik eigenlijk alleen de pamperbonnen. Geen duracell, allways of H&S of zo. Dus dat ga ik ook niet halen, al is het bijna voor niets.
    Maar jullie creativiteit vind ik wel humor, hihi.

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hoezo vind je dat humor dan?

19. Alwiene

Alwiene Lid

20 nov 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, dat was een op=op aanbieding, dus zeer sterk afgeprijsd. :)

Haha ik vind het zelf ook wel humor hoor, vind mezelf af en toe gewoon grappig zoals ik dan in de winkel door mijn bonnen sta te bladeren om op te zoeken welke kortingen ik kan pakken en combineren en hoe het dan uit gaat komen.

Overigens stond de wella korting op mijn bon vermeld als herbal-h&s wat mij het idee geeft dat misschien al die 1+1 gratis extra aanbiedingen wel te combineren zijn. Dat zou mooi zijn want heb nog een heleboel h&s bonnetjes en ook nog wella flex bonnen maar niet veel new wave bonnen meer, dus misschien toch eens gokken en de h&s samen met de wella flex kopen/inleveren en kijken of dat werkt. :)

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Bij mij stond het ook als herbal korting dus combineren kan wel hoor

Deel Deze Pagina