Gekkies: als je dit topic leest zie je meerdere keren staan dat de bonus wel in de winkel staat, maar niet in de folder.
vind ik ook. ik heb zelfs nu besloten om het niet eens meer te proberen bij de etos. broertje heeft een jumbo naast zijn school. ff kijken of hij wilt proberen of hij de vicks gratis meekrijgt.
sorry lees constant mee. Maar dan heb ik net dat gemist. Vraag is alleen hoeveel moet je bij betalen en wat is de beste combinatie?
Het valt me op dat er in dit topic vaak erg onvriendelijk wordt gereageerd wanneer iemand onbekend is met de gang van zaken rondom de lihl bonnen. Om nu 80 pagina's terug te moeten lezen om te kijken of je het antwoord kunt vinden dat is niet erg gastvrij. De moeite die je neemt om onvriendelijk te reageren kun je ook steken in het geven van het antwoord.
@dvd87 misschien komt het onvriendelijk over maar ik vind wel dat ze gelijk heeft, want iedereen wilt wel slapend rijk worden, als je gebruik wilt maken van lihl mag je zelf ook wat moeite doen vind ik,
Eindelijk bij mij nu ook eens goed gelukt. 2 wella, 2 naturella en 1 Always voor 7 cent. Ik vind het altijd wel spannend aan de kassa. Ik schrik altijd wel van de oorspronkelijke prijs. Dan denk ik 'daar heb ik het geld dus echt niet voor over, als dat maar goed gaat'. En dan gaan de bonnen eraf, en verlaat ik blij de winkel.
Hier batterijen gehaald bij blokker. 16 stuks voor 4 euro. Lekker. Mr. proper ging hem niet worden, blokker stond niet vermeld op de bon. Zeikerd
de mr proper en lenor in de aanbieding bij de hoogvliet ik weet dat de kassa de bonnen op actieproducten niet pakt maar ik weet wel dat er een grote kans is dat ik mijn geld alsnog terugkrijg bij de klantenservice. hmm ff kijken of ik zin heb om erachteraan te gaan
Gekocht: Wella flex Wella New wave Naturella 1,79 2x Always secure night Ingeleverde bonnen: Wella flex Wella new wave Naturella 1,79 Always secure AH pakt dus alleen verschillende bonnen in één transactie. Had het hiervoor geprobeerd met exact dezelfde bonnen en dat ging niet.
Jammer dat wehkamp het nog steeds niet doet... dacht ik haal een scheer apparaat voor mijn man (pakjes avond)
Vandaag weer aan het LIHL shoppen geweest. Er lagen weer afgeprijsde inlegkruisjes, dus die heb ik meegenomen samen met de always bon. Verder de h&s meegenomen omdat die zich liet combineren met de wella. Maarrrrrrrrrrrrrr de belangrijkste ontdekking. De Vidal Sassoon is ook Wella en valt ook onder de 1+1 gratis aanbieding. Die laat zich dus prima combineren met andere Wella en/of H&S en dan krijg je er geld op terug. Ik heb het er vandaag 2 keer op aan laten komen (4 transacties, 2 cassieres) om geld terug te krijgen en ik kreeg het gewoon. Wel heeft de eerste cassiere een aantekening gemaakt van welke transactie het was om door te geven want het leek haar niet de bedoeling, ze deed echter verder niet moeilijk en gaf aan me het van harte te gunnen. Tweede cassiere keek wel vreemd op, maar deed ook niet moeilijk en gaf gewoon geld terug. Nog naar een andere AH gegaan en daar zou de korting wel erg hoog oplopen, daarom het er maar niet op aan laten komen en een groot pak goedkoop wc papier wat we ook goed voor de actie kunnen gebruiken erbij genomen + wat boodschapjes voor mezelf zodat ik iig in de plus zou komen. Dat kwam ik ook, maar niet zo ver, 2,25 hihi. Ze had me dus wel door bij de kassa, maar deed verder ook niet moeilijk erover. Wilde alleen weten hoe ik aan die bonnen kom LOL. OH ja, ook nog bij Etos geweest, laatste 2 pakken geschikte vaatwastabs van ze gekocht. Cassiere dacht dat het niet klopte, maar ging het navragen en het bleek gewoon in orde te zijn natuurlijk. Dus toen was het goed
Nog vergeten: De complete winst van vandaag: - 12 pakjes inlegkruisjes - 1 wellafles - 2 Vidal Sassoon haarspray (oid) - 5 head and shoulders - Groot pak AH toiletpapier + 7,80 in de spaarpot
Alwiene.. Wauw jij hebt echt lef haha om dat te proberen met geld terug.. Ik zou dat echt niet durven hihi.. Maar je bent wel lekker je slag aan het slaan hihi
Ah mooi dat ik het weet, ik zie overal Wella pro series in de winkels (jumbo had zelfs nog hele oude verkpakkingen wella pro) en op de bon staat vidal sassoon pro series. Dn ga ik die morgen halen bij de AH.