Huh welke bon isdat ?ik zal even zoeken in mijn bonnen maar bedoelen jullie van elektrische apparatuur?
Ligt er blijkbaar weer uit, wil inloggen maar kan niet omdat ze aan het werken zijn aan de verbetering van hun site
Dat is vreemd, want naar mijn idee zat die in elk boekje wat ik tot nu toe gekregen heb. Gaat om haar producten, met zo'n rood uiterlijk die flessen. Is een bon van 3,99 korting. Ik had er echt mega veel, en had ze nog nergens in kunnen leveren, dus was blij dat ik dit ontdekte. En ja, vind het wel eng af en toe bij de kassa hoor met geld terug krijgen, maar de eerste keer ging dat per ongeluk en toen deden ze het zo makkelijk dat ik dacht 'als dat alles is'.
Ik heb ook 4 megapakken batterijen gehaald voor 7,95 (ik had 1x AAA. En ik kreeg gewoon 5 flessen Dr. proper gratis mee. Geen enkel probleem, kassa scande het bonnetje en er kwam ook GATIS op mijn bon te staan. Ik heb het eerst gevraagd met 2 stuks en toen dat kon, heb ik er nog 3 gehaald
Volgende week best wel wat in de bonus bij ah. Dreft tweede gratis. De h&s en wella is dan officieel in de bonus. En de Mr proper 2 voor 3 euro. Klinkt als een goede week
Hmm mr proper schiet niet op., want je kan maar 1 bon inleveren bij ah dus dan betaal je nog twee Euro voor twee flessen en dat is mij te veel. Wel fijn om te weten dat de wella enzo nog een week doorgaan, geeft weer extra tijd om die bonnen te gebruiken.
Oeh de dreft is mooi Jmmr dat ik de afwasbonnen al uitgegeven heb. Kon zich mooi combineren met de vaatwas Me moeder zal blij zijn met al die vaatwastabletten. Mss vandaag eindelijk wat shoppen maar kijk er wel tegen op. Moet maandverband halen, 2x voormezelf, 1x voor schoonzus, 1x voor schoonmoeder en 1x voor moeder. Pffff worden veel transacties bij de appie.
Ga vandaag ook een ronde doen. Doen jullie bij ah dan in meerdere keren afrekenen? Vandaag bij etos de oil of alaz wie gaat dat proberen?
Ik heb toevallig wel zo'n bon van 3,99 van die vidal nog wat. Dat is dus ook in de bonus begrijp ik? Dat is van Wella new wave? Alwiene.. welke combi had jij dan gedaan met die vidal? En kreeg je toen geld toe?