@ renske, wat netjes! @ corali, waar heb jij antikal met de bon gehaald? Was/is het in de aanbieding?
is er een site waar je overzicht kan zien wat er waar in de aanbieding is?? of staat er hier ergens 1?? ik moet echt een dagplannen ben ik bang, want de winkels zitten soms 10-20 kilometer van me vandaan.
De antikal kost bij de AH maar 2,69 en geen 3,99. Dus na aftrek van de bon betaald ik 69 cent geloof ik. Aangezien wij die sowieso altijd gebruiken, sla ik die elke ronde gewoon in.
net weer bij de ah geweest voor de ariel actilift. ze gaan over op nieuwe verpakkingen. de oude zijn nu 2,- en met de bon gratis plus geld toe. oude verpakking is groen. wellicht een tip voorjullie om te kijken. had ze even onder de scanner gedaan die er hangen om te zien wat de prijs was
Bij onze blokker hing een oud kaartje van de ambi pur in de aanbieding en de navulling die wij veel gebruiken (die in de gratis houder past) scande voor 2,50. Dus met bon gratis. Bij onze blokker hadden ze alleen de geur Alaska glacier bay nog.
Net de postbode langs maar helaas geen bonnen Wel een blauwe brief wahahaha Hopelijk komen ze morgen en anders geef ik de hoop op
Nou dat is dan een dubbele tegenvaller! misschien kun je nog ergens ruilen of in de omgeving vragen...
Zo pffft net mijn eerste poging etos elst (gld) gedaan . Was niet fijn ze scande ik had de wella gel a 2 en pak billen doekjes. Bon van 2.50 wella . hele hoop drama kon niet mag niet bla bla . Ik de mail erbij . Ja was antwoord dat kunnen ze daar wel zeggen maar wij zijn fransiaser en krijgen zo kas te kort . Kreeg uiteindelijk de gel gratis maar de 50 ct kon niet van de rest af . Ik ga dus liever naar de ah die doen niet moeilijk . En ik durf ook niet volgende week voor de olaz te gaan. Ik had wel de duracell 2 pakken a 8 st voor 4 en de proper schoonmaakmiddel gratis bij blokker (blokker stond niet op mijn bon ) zonder problemen !
Moonmama hier ook steeds pech met de bonnen , die van vorige week stuurde week later op en veel minder als afgesproken . En een meid wou gewoon opsturen omdat ze niet gebruikt, ik 60 ct overmaken en wachten , helaas kon ze de bonnen niet meer opsturen.En ander meid met wie ik wou ruilen, gaat ook niet meer door, dus steeds pech ermee
Deze heeft ze gewoon opgestuurd en hoefde ook de zegel niet te vergoeden dus gelukkig heb ik nix verloren. Enkel jmmr dat ik ze niet heb ontvangen. Nu heb ik met 2 geruild maar mag nix opsturen van me man zolang ik hun brief nog niet heb ontvangen hahaha.
Nog even een rondje ah geweest net.. en ik was verbaasd over hoeveel ik moest betalen... ik had 3 always met 35% sticker 1 wella new wave gel 1 wella flex spray 2 naturella 1 always night voor 30 cent.. nog minder als vanmorgen.. ik snap er niks van.. ik was eigenlijk opzoek naar batterijen maar die hebben ze hier bij 3 appies niet..
Dit is ook mijn ervaring bij Etos daar. En dat de AH elst daar weer veeeeel makkelijker doet dan de AH schuytgraaf (arnhem), hoewel het dezelfde eigenaar heeft. AH kronenburg XL is ook relaxed en de Etos kronenburg ook.
Zag iemand met 2 wella 2 naturella en 1x always. Hoeveel bonnen ingeleverd dan. 2x de wella 2 keer de naturella en 1x always????