Joepie de poepie!!! Ze zijn er weer: LIHL bonnen!!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door IngeM, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nee, niet meer

2. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ooooh, ik weet nog steeds niet of ik naar Etos durf volgende week... 6 gratis BB cream... Zou dat echt lukken? Vind ik toch ineens anders dan 6 flessen H&S....

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik heb 4 en durf ook niet :)

4. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

#944 moonymuppet, 30 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2013
    moonmama heb je een pb gestuurd.

5. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik ook niet en ik ga tóch... haha. Voor gratis moet je je angsten overwinnen :p

6. moonymuppet

haha hier ga ik ook hoor, ze doen het elke keer dus nu ook:cool:

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Oh dat is heel lief, heb pb gestuurd

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#948 Sila24, 30 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2013
    Ja dat is wel zo, ik ga toch maar proberen denkik want die creme had ik de vorige ronde gekocht en ik vond hem zo fijn! Maar is erg duur normaal , dus ik ga toch heen. Maar ik ga niet naar die ene woman met bril, ze doet iedere keer erg moeilijk
    Maar zal ik dan ook iets erbij pakken dat het niet opvalt? Of zien ze het wel en halen ze handmatig eraf zodat je gratis krijgt maar geen geld toe ? Bij limmeke gaat het wel zo heb ik gelezen net, maar bij jullie dan?

9. moonymuppet

ik zorg ervoor dat ik een beetje bij moet betalen, pak dan waarschijnlijk nog een pak pamers (heb in totaal bijna 10,00 over) en dan nog 2 pakken en dan de bon van de pampers erover heeen van 10,00 korting ( dus weer 3 pakken voor de prijs van 1) en dan ben ik goedkoop uit :D

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hey dat is slim, oh ik snap het nu

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Kun je bij de etos meerdere bonnen van hetzelfde inleveren of moet ik meerdere transacties doen? En is er bij iemand ook al eens de bonnen gescand? Ik lees hier alleen over handmatig invoeren...

12. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Vorige LIHL ronde werden bij de etos in een ander dorp de volledige bedragen handmatig ingevoerd, ook al was dat soms meer als dat het kostte, toen was bijvoorbeeld de gilette goedkoper als de waarde van de bon. Maar restbedrag werd gewoon van de andere boodschappen afgehaald, had ook nog voeding, en luiers, ook met bon.

Had toen per ongeluk ook een bon bij etos ingeleverd die eigenlijk helemaal niet kon, maar daar kwam ik achteraf las achter, en kreeg het geld er wel van.
    Had toen ook meerdere van dezelfde bonnen, en ging gewoon goed.

Denk dat ik maar weer naar die etos ga, 10 min rijden, maar veel minder gezeur als bij de etos hier om de hoek.

13. moonymuppet

hier ook alles in 1 transactie en de halen de korting handmatig eraf.

14. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    :$Wat een bedragen vragen mensen trouwens op marktplaats voor hun LIHL bonnen.:$ verveelde me dus dacht laat ik eens kijken. Vraagt gewoon iemand €25,00 voor stapel bonnen, en zit niet eens pampers bij. Dat zou ik er dus echt nooit voor betalen.

Vind het superleuke actie, en wil heel graag ruilen enz, maar zoveel betalen, dan koop ik de producten die ik echt nodig ben wel gewoon, of goedkoper merk ervan...

15. moonymuppet

serieus?? zoveel!! omg! nee dat zou ik ook niet doen!

16. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik ga ook de olaz zeker halen! Ik heb
    18 bonnetjes totaal, dus moet naar 3 etossen. De etos weet toch dat er nu lihl bonnen zijn en het is hun keuze om korting op korting te geven dus kunnen ze verwachten dat er mensen zijn die de crème op deze manier gaan halen.

Ik twijfel nog of ik er pampers bij ga pakken, want als ze ze handmatig innemen en geen geld terug geven op de olaz heb je toch nog vrij dure pampers. Misschien dat ik dan wel iets pak wat toch al in de aanbieding is, of een luchtje ofzo!

17. moonymuppet

hier halen ze het van de totaal bedrag af, de bonnen.

18. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Bij de blokker staan in de kerstfolder de duracell plus power batterijen (16st) in de aanbieding voor 9.99. Dat wordt dan 2 euro met de bon.
    Is geldig vanaf morgen.

19. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Dat is nu ook al. Maar voor de bon moet je 2 pakken. Je betaald dan € 12 voor 32 batterijen. Wat neer komt op € 0,38 per batterij. Als je nu de 2 keer 8 pak haalt moet je nog €4 betalen. Wat neer komt op €0,25 per batterij :)

20. sammy26

sammy26 Actief lid

14 sep 2011
    103
    25
    28
    Welke crème neem je dan dat je geld toe krijgt?

Deel Deze Pagina