Ooooh, ik weet nog steeds niet of ik naar Etos durf volgende week... 6 gratis BB cream... Zou dat echt lukken? Vind ik toch ineens anders dan 6 flessen H&S....
Ja dat is wel zo, ik ga toch maar proberen denkik want die creme had ik de vorige ronde gekocht en ik vond hem zo fijn! Maar is erg duur normaal , dus ik ga toch heen. Maar ik ga niet naar die ene woman met bril, ze doet iedere keer erg moeilijk Maar zal ik dan ook iets erbij pakken dat het niet opvalt? Of zien ze het wel en halen ze handmatig eraf zodat je gratis krijgt maar geen geld toe ? Bij limmeke gaat het wel zo heb ik gelezen net, maar bij jullie dan?
ik zorg ervoor dat ik een beetje bij moet betalen, pak dan waarschijnlijk nog een pak pamers (heb in totaal bijna 10,00 over) en dan nog 2 pakken en dan de bon van de pampers erover heeen van 10,00 korting ( dus weer 3 pakken voor de prijs van 1) en dan ben ik goedkoop uit
Kun je bij de etos meerdere bonnen van hetzelfde inleveren of moet ik meerdere transacties doen? En is er bij iemand ook al eens de bonnen gescand? Ik lees hier alleen over handmatig invoeren...
Vorige LIHL ronde werden bij de etos in een ander dorp de volledige bedragen handmatig ingevoerd, ook al was dat soms meer als dat het kostte, toen was bijvoorbeeld de gilette goedkoper als de waarde van de bon. Maar restbedrag werd gewoon van de andere boodschappen afgehaald, had ook nog voeding, en luiers, ook met bon. Had toen per ongeluk ook een bon bij etos ingeleverd die eigenlijk helemaal niet kon, maar daar kwam ik achteraf las achter, en kreeg het geld er wel van. Had toen ook meerdere van dezelfde bonnen, en ging gewoon goed. Denk dat ik maar weer naar die etos ga, 10 min rijden, maar veel minder gezeur als bij de etos hier om de hoek.
Wat een bedragen vragen mensen trouwens op marktplaats voor hun LIHL bonnen. verveelde me dus dacht laat ik eens kijken. Vraagt gewoon iemand 25,00 voor stapel bonnen, en zit niet eens pampers bij. Dat zou ik er dus echt nooit voor betalen. Vind het superleuke actie, en wil heel graag ruilen enz, maar zoveel betalen, dan koop ik de producten die ik echt nodig ben wel gewoon, of goedkoper merk ervan...
Ik ga ook de olaz zeker halen! Ik heb 18 bonnetjes totaal, dus moet naar 3 etossen. De etos weet toch dat er nu lihl bonnen zijn en het is hun keuze om korting op korting te geven dus kunnen ze verwachten dat er mensen zijn die de crème op deze manier gaan halen. Ik twijfel nog of ik er pampers bij ga pakken, want als ze ze handmatig innemen en geen geld terug geven op de olaz heb je toch nog vrij dure pampers. Misschien dat ik dan wel iets pak wat toch al in de aanbieding is, of een luchtje ofzo!
Bij de blokker staan in de kerstfolder de duracell plus power batterijen (16st) in de aanbieding voor 9.99. Dat wordt dan 2 euro met de bon. Is geldig vanaf morgen.
Dat is nu ook al. Maar voor de bon moet je 2 pakken. Je betaald dan 12 voor 32 batterijen. Wat neer komt op 0,38 per batterij. Als je nu de 2 keer 8 pak haalt moet je nog 4 betalen. Wat neer komt op 0,25 per batterij