Straks naar AH Ermelo. Wil daar nog wat wella producten, en vaatwastabs en middel kopen. En heb nog paar gewone boodschappen nodig. Alleen vorige keer had ik daar een Vidal product gevonden die afgeprijsd was naar 1 euro, alleen de kassa pakte het niet en toen had ze het handmatig gedaan en toen pakte mijn bonnetje daarvoor niet. En volgens de dame die erbij kwam waren die bonnetjes niet geldig op afgeprijsde artikelen, dus hoop dat ze daar vandaag wel pakken op gewone aanbiedingen.
Iemamd nog belang bij de wella bonnen? Ik heb er een stuk of 10. Doe maar een pb bij interesse. Dan stuur.ik.ze op.
Gelukt in Ermelo. Alleen ze hadden geen code meer voor de bonus kaart zeiden ze?! Gelukkig mocht ik toen die van de vrouw achter me lenen want kon de mijne tien niet meer pakken natuurlijk!
Wat is Vidal? Is daar een bon van? (ben al aan t zoeken haha) Is er een max. wat betreft je bonuskaart dan?
Vidal is van wella. Is een aparte bon voor 3,99 korting. Naar mijn weten is er geen maximum per bonuskaart hoor!