Heb vandaag ff alle bonnen opgeteld, kom nu op 121,75 uit.. Dan met de bonus en de bonnen, bleef er 13,45 over wat ik uiteindelijk heb betaald.. Vrijdag gaat mijn vriendin voor de creme's, ik moet helaas werken.. Hebben in totaal 12 bonnen samen, dat wordt echt geweldig
Sher, nee daar nog niet geprobeerd de pamperbon pakte hij laatst wel bij de Etos bij winkelcentrum Zuid misschien heb je daar iets aan?
De reden dat ik het zonder mijn eigen bonuskaart probeer is dat er laatst een batterijen bon ineens niet meer pakte, terwijl het daarvoor al iets van 5 keer gelukt was, was ook de derde transactie bij dezelfde cassiere dus daar lag het ook niet aan. Enige wat ik kon bedenken is dat er een soort beveiliging op de bonuskaart zit. Ik heb het sindsdien zonder (mijn eigen) bonuskaart geprobeerd en geen problemen meer ondervonden, ook niet met diezelfde bon Daarom ben ik beetje argwanend geworden en probeer ik het nu maar liever zonder. Ik heb trouwens dezelfde mail terug gehad van Etos als jullie. Dus die maar even uitprinten en meenemen van de week. Heb 16 bonnen van de ene soort en 18 bonnen van de andere soort hihihi dus wil wel kijken hoeveel ik er kan gebruiken. Maar zouden jullie bijvoorbeeld vrijdag naar een bepaald filiaal durven gaan en dan zaterdag gewoon nog een keer? Ik moet erbij zeggen ik ben gezichten blind dus ik kan niet zien of er dezelfde persoon achter de kassa staat want deze herken ik 9 van de 10 keer niet meer. Beetje onhandig ja.
Lees net op een ander forum het gerucht dat er volgende week weer een pampers aanbieding komt bij Etos waar je je LIHL bonnen voor zou kunnen gebruiken. Weet niet of het waar is, maar voor de dames die nog pamper bonnen willen gaan besteden misschien de moeite waard om het nog even af te wachten.
Mag ik ook van iemand de Etos mail? Ik vind het toch ook wel erg spannend bij zulke dure producten... yice_roxxx@hotmail.com
Ik zag trouwens in de AH folder dat ze 15% korting geven op oa wehkamp cadeaukaarten! Dus als je nog van plan bent wat te bestellen, eerst een cadeaukaart kopen, scheelt alweer extra!
Zo, ik hoor net dat ik nog wat bonnen mag komen ophalen bij iemand in de buurt. Dus ik ga nog maar eens naar de ah haha!
Ik kreeg straks bij de ah mijn bonnen van de dreft terug. Dus nog maar setje wasmiddel en tabletten gehaald
Jeej gelukt. 2x head en shoulders, 2x wella gel en 2x wella schuim. 3 euro toe (nou ja in 2 transacties en met boodschappen erbij) De pamperbonnen en dreftbonnen zet ik op marktplaats. ik gebruik geen pampers en heb geen vaatwasser. Dus zal straks de link plaatsen, mag je meebieden
Gpffftsssss flauw zeg wil ze best zo ontvangen hoor, hoef je helemaal niet zoveel moeite voor te doen om ze op MP te zetten enz...
Ik bied oa 5 pamperbonnen en ook Dreft vaatwas +afwasmiddel x4. Dus om deze week goedkoop nog goedkoop te scoren bij de AH