Ik ga het gewoon proberen, als het erop staat moet ie het toch gewoon doen en anders geven ze het gehad maar handmatig terug!
Haha oke, begon al te twijfelen aan mezelf haha. Maar is wel apart zeg, want het gaat om hetzelfde product..
Ik heb een boekje met 3 pamperbonnen en een boekje zonder pamperbon. Misschien zit het verschil daarin dan..
Helaas maar 1 pamperbon gekregen. Maar mijn lucky moeder heeft dit x 2 boekjes gekregen en eentje met pamperbon. Dat wordt ruilen met haar hahaha.
bij mijn mondwater staat ook geen appie.. had boekje zonder pampers, en ook zonder de wella shampoo die in andere boekjes wel zit klopt je boekje wel inge? want mondwater bij blokker?
Ik heb ook geen Wella shampoo jammer.. Als iemand zijn bon Wella shampoo niet gebruikt ik hou me aanbevolen
Waar is nu het beste kopen pampers in aanbieding met ldlb?? Wehkamp 42.50 maar steeds 0.19 per pamper met bon... Simply dry dan 15.99 maar kan ik bon ook erop gebruiken? Dan is echt 0.08 per pamper
Ik denk dat etos nu nog de beste aanbieding heeft! 2+1 en dan de korting er nog af.. Ik had drie gewone pakken voor 9,75
zijn de letters het zelfde als bij die andere die het niet hebben? T4P? ik vind het zo maf dat blokker op staat.. die verkoopt dat toch helemaal niet? Wehkamp was vorige keer ook later omdat ze allemaal acties hadden lopen.. die lopen nu tot de 25e dus misschien wachten ze weer t dan?