Ik ken veel mensen in m'n omgeving die het erg goed kunnen gebruiken, het meeste geef ik inderdaad weg!
Bij mij lagen er pakjes maandverband en inlegkruisjes met 50% en 35% korting. Dan met de bon van 2,49 kom je op gratis of bijna gratis.
Pff net ff always en naturella ingeslagen bij de appie , ik deed 2 transacties achtermekaar, iedere keer 8 pakjes maandverband, het zweet stond me op het voorhoofd, en dikke rij achter mij, de kassa jongen was de hele tijd aan het giegchelen, ik schaamde me kapot , werd helemaal rood hahah, die zullen wel gedacht hebben van jeemig die vrouw lekt veel door zeker ofzo, hahaha maar goed ik heb nu in totaal 8 always en 8 naturella dus 16 pakken voor in totaal 6,68, normaal kost 1 zo pak al 2,50
Nee h3l3maal niet moeilijk, ik wou eerst alleen de gratis producten maar dacht zonderbetalen kan niet , voor mijn gevoel, dus nam iedere x iets erbij (ik had eerst 1 gepakt om te proberen)bijv. Edet vochtig doekjes voor 1 euro
Ik wilde die gratis navulling van ambi pur halen bij blokker, maar de kassa haalde de korting er niet vanaf. Toen gezegd dat ik het dan niet wilde, was geen probleem, deden verder niet moeilijk. Vorige ronde helemaal geen problemen bij blokker gehad. Batterijen kreeg ik overigens zonder problemen mee.
Inge, nog hartstikke bedankt voor je mail! En ik zie dat je batterijen gescoord hebt bij de appie...die zijn toch niet in de reclame? Ik had gister nog expres gekeken bij ons, en voor de goedkoopste zou ik 3 euro bij moeten betalen. Of doe ik nu iets fout? Enne...prima buit Inge! Jij kan vooruit! Ik heb helaas maar 1 boekje. Dus die wil ik wel zo goed mogelijk besteden haha.
Oke oke ik was toch zo nieuwsgierig geworden dat ik net een heeeeeeeeeleboel tijd heb besteed aan het uitzoeken van al mijn bonnetjes. De tussenstand hier is: Waarde (zonder wat voor korting dan ook, dus schapprijzen) van alle producten samen: 634,20 Daarop heb ik korting gekregen van 665,44 Per saldo heb ik dus niks betaald en 31,24 teruggekregen Vanavond bij AH mijn laatste vaatwastabs bonnen opgemaakt, heb ze nu nog wel voor de handafwas maar die zijn in hun uppie niet interessant. Heb nog 1 bon voor duracell en die hoop ik van de week nog op te maken bij die ene AH waar ze voor 2,99 per pakje liggen. En nog 1 setje wella new wave/wella flex heb ik over. En dan maar hopen op een hele mooie Ariel en eventueel ambi pur aanbieding volgende week bij AH hihihi.
Waar nu oral b in aanbieding? Ik krijg morgen boekje moet uitbesteden.. Wella, hS, dreft, always - AH Nog tips?
Inge, leuke foto, goede score, dat is de 3 uur shoppen wel waard, kun je vast weer mensen blij mee maken. Alwiene, wow, dus heel veel boodschappen en ook nog geld toe. Ik moet van de week nog paar rondjes AH doen, voor dreft, wella, H&S enz. En dan vrijdag/ zaterdag naar de etos, maar dat vind ik toch best spannend, ben zo bang voor gezeur en dat ik dan met een knalrood hoofd de winkel uit ga..... Hopelijk komt er de komende weken nog leuke actie Ariël, ambi pur, antikal, bij AH, en nog gilette, Duracell, pampers, liefst leuke actie bij wehkamp. Nog 4 weken te gaan
Bij jumbo batterijen in aanbieding maar... Ze verkopen het bij de bali dus ik erheen zeg kijk maar wast ik die bin kan gebruiken. Ze aandachtig lezen zegt ze nou die met aanbieding hebben we dus niet gekregen dus heb ik niet maar hen gewone die zijn dan 8 euro per stuk of 4 dus mer korting kom je 5.40 euro per 2 pakken. Ik zeg nee hoor hoef niet (ik heb zoiezo accus thuis). Ze zegt nee maar wat wil je nog goedkoper!!!??? Nee dat bestaat niet,
Mochten er trouwens nog mensen zijn die graag always/naturella bonnen willen hebben, heb er nog een aantal te ruil....
@Roosje: Ik had vanmorgen idd een roder hoofd na bezoek AH dan na mijn spinningsuurtje eerder vandaag. Ik kan dat niet zo goed hoor haha. Ben heel blij met mijn aankopen maar durf ook max. 2 transacties. Betekent dat ik deze week nog een keer moet haha. (en AH is hier niet in het dorp ook) Weet iemand of AH op sinterklaasavond ook open is?