Krijg net een mail van de klantenservice dat het dus wel mag maar 1 per klant. Ik snap er echt niks meer van. Geen een filiaal hier in de buurt is ervan op de hoogte dus.:x
Morgen is de grote dag voor de Olaz. Ik lees dat sommige het wat spannend vinden en bang zijn dat het niet mag bij de dagactie. Maar het mag echt! Zie onderstaand antwoord. Heel veel succes allemaal. Ik moet eerst werken dus hoop dat er niet teveel LIHL shoppers bij mij in de buurt wonen Geachte mevrouw , Hartelijk dank voor uw bericht van 2-12-2013. U vraagt of de Lekker in het Leven bonnen ingeleverd mogen in combinatie met de aktie van aankomende vrijdag en zaterdag Olaz 60% korting. U mag de lekker in het leven coupon inleveren op een actie artikel maar mocht het uiteindelijke kortingsbedrag hoger zijn dan het aankoopbedrag,dan krijgt u geen geld terug. U kunt hier ook geen andere producten voor kopen. Hopende u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Vittoria Orlandi Etos Klantenservice
Nou ja, nu ineens maar 1 bon per klant? Dan toch in elk geval nog 2 lijkt me want we hebben 2 verschillende, maar sowieso, ik ga het gewoon proberen die 6 stuks, merk het wel als ze nee zeggen hoor.
De aankopen van vandaag! De mensen achter mij keken met verbaxing alles gratis en nog wat geld op toe ook!
Stond dit in mijn mail: Op de kortingsbon staat vermeld 1 bon per aankoop, dus 1 Olaz artikel per bon.
Maar dat betekent niet 1 bon per persoon, gewoon 1 bon per transactie wat dus wel logisch is denk dat ik ook maar naar de Etos ga (zit hier niet maar moet ik maar ff voor heen dan)
En ook nog de actie dat als je dreft koopt en er een zak vaatwastabletten bij koopt je ze gratis krijgt, dus proberen om nog 3x 6 euro terug te krijgen!
Maar gekkies, die Dreft handafwas en sommige van de vaatwastabs op jouw foto zijn helemaal niet die van de bonnen.
Heb net gekocht in 55 euro totaal-10.90 betaald 2 wella 2 wella flex 2 hs 2 dreft afwas 2 dreft vaatwas 3 naturella 3 always Kan iemand mij vertellen hoe kan ik gratis iets krijgen lukt niet hihi.. Mr proper 2 stuks 3 euro bon 1 euro dus je betaald toch al 2 euro?? Welke combi moet ik hebben? Kan iemand boodschappen plaatsen voor 1 transactie??
Blokker doet niet aan bon op actie trouwens! Hier ook bij appie mensen achter: wat??? 10 euro??? Trouwens indd 1 bon per product per transactie bij kassa zat stagaire met iemand die veel wist ze zij gewoon scannen nadat producten gekocht en dan nog goed lezen dat het klopt met bon. En bij Jumbo koop ik 8 euro gilette en bon betaal 0.50 zegt jongen achter kassa- kan toch niet??? Gaat bellen ik zeg dat gister heb ik het ook zo gekocht hij zegt nou ja zeg 50 cent!! Nou zal wel kloppen als kassa het pakt...
Hier wel. Raar trouwens want als je via de site bestelt (blokker.nl/lihl) krijg je de actieprijs + de optie om je bon in te voeren. Je moet alleen via de site 50 cent verwerkingskosten betalen ofzo dacht ik. Dus spreken ze zichzelf beetje tegen
Wederom gebeld naar filiaal ze waren inderdaad gebeld door klantenservice en het mag. Ze zei zelf 6 per klant. Het zal wel. Heb haar naam gevraagd en morgen is ze er gewoon. Ze zullen wel denken komt ze weer
Pfff het lijkt toch wel alsof die medewerkers van de etos een ander geen meevallertje gunt. Het lijkt wel of ze het uit eigen zak moeten betalen... Ik ga gewoon naar de etos en haal 6 potjes tegelijk en als ze moeilijk doen zeg ik gewoon heel onschuldig dat het van het hoofdkantoor mag en laat de bon zien.
Ik heb 5 bonnen, en ik kan s'ochtends vroeg wel naar etos want moet toch naar de dokter. Maar stel ik ga daar om 9 uur heen & ze doen weer moeilijk wat doe ik dan? mail laten zien? Of zal ik eerst gelijk mail laten zien & vragen of hun daaraan meedoen?