Yesss hier ook de gratis olaz. En heb ook nog een gratis wella meegenomen. Kwam in de min uit en kreeg geen geld terug. Ook niet op andere boodschappen. Maar ben allang blij dat dit gratis was.
Hier ook gelukt! Twee potjes crème gratis. Wát een aanbieding, bedankt voor de tip! (Hier helaas wel een vreselijk stroeve filiaalhoudster, ze was enorm aan het mopperen dat ik het gratis mee kon nemen. Zo veel korting was niet netjes volgens haar )
Ik had ook de bedrijfleidster. Ze zei vanaf vandaag is het in alle filialen bekend gemaakt dat deze bonnen ingeleverd mogen worden op acties. Ik ga straks nog naar een andere maar eerste 6 zijn binnen. Morgen gaat mijn man ook naar beide en de rest geef ik aan een vriendin.
Yupgup: Ik was er ook rond 11 uur maar heb je niet gezien, ik liep met de zwangerbox van Etos. Mij gaf de kassiere (blonde meid) wel korting op de rest van mn spullen. Raar dat ze je 6de bon niet wilde aannemen.
Raar dat ze bij mijn filiaal zogenaamd van niks weten, maar ik was er ook vroeg rond 9 uur, misschien daarom
Toch Ariël! In de bonus overzicht van Appie niet, maar wel als je bijv Ariël tabs toevoegt aan je lijst. Benieuwd naar de papieren folder morgen. Ah zie het al. Die tabs is ook groot verpakking.
Even geprobeerd en dat werkt alleen bij die grote voordeelverpakkingen die dus ook wel in het bonus overzicht staan. Helaas.
Die blonde had een oplossing gevonden denk ik... ik had de filiaalleidster geloof ik. En ze zou zo de administratie niet rond krijgen ivm kassaverschil.
Vorige x zei iemand ook bij de etos iets over kassaverschil als ze me de wella gratis zou megeven. Vond haar geblabla niet logisch maar jah
Net me zus gesproken die naar de etos is gegaan en ze zei dat ze de product niet gratis wou geven. Me zus heeft toen gezegd dat ze maar naar de hoofdkantoor moest gaan bellen . Heeft ze toen gedaan en werd toen gezegd dat ze een potje erbij moest halen en ervoor betalen want ze kreeg geen geld terug. Raar, begrijp niet wrm ze de olaz niet gewoon gratis heeft meegekregen.
3x 10 euro bon 3x 6 euro bon 3 anti-rimpel gevoelige huid spf 15 a 14,97? oid. 2 bb creme light a 22,81 1 total effects serum a 22,81 Had na de 60% dus 45,nogwat aan producten en 48 aan bonnen.