Joepie de poepie!!! Ze zijn er weer: LIHL bonnen!!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door IngeM, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Hier deed ze moeilijk, ze herkende me van de vorige keer, en was gelijk geïrriteerd. Kon allemaal niet, ik heb volgehouden. Ze wilde geen korting op andere producten geven (logisch) maar ze maakte een fout en toe had ik toch €3 korting whahaha! :D

Verder wel 6 olaz gratis gekregen. Ik ga zo nog even naar een andere!

2. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Oh en ik schaam me niet ofzo, vind het heerlijk als het dan uiteindelijk wel lukt :D

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wat goed dat het jullie allemaal gelukt is. Wij gaan morgen pas. Heb ook 'maar' 2 bonnen dus niet zo shocking als vele hier :D.

Bedankt voor diegene die me de mail doorgestuurd heeft gister!

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

owja haha wat schattig

5. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Ik heb net een telefoontje gepleegd met etos hier. Deed eerst even moeilijk maar daarna mocht het wel. Heb 12 potjes achteruit laten zetten dus ik ga zo even heen als dochterlief wakker is. Hoera!

6. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Wil iemand mij de mail doorsturen, graag eerst via PB een berichtje, plaats hier liever mijn email adres niet.

7. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijkbaar is me zus de enige bij wie het niet is gelukt hahah

8. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Zo, ik heb ook weer even 2 rondjes Etos en 2 AH gedaan. Bij de eerste Etos zonder problemen 6 potjes olaz, het restbedrag kreeg ik als korting op m'n overige boodschappen. Verder kreeg ik handdoekzegels over het complete bedrag -de 60% actie. Bij de 2e Etos (4 potten) kreeg ik geen geld toe. Logisch ook hoor, ik vind gratis al heel wat. Ze deden er ook helemaal niet moeilijk over. Bij deze kreeg ik ook geen handdoekzegels helaas;)
    Ik ging gewapend met de mail (thanks voor het doorsturen nog!) maar die was niet eens nodig.

Bij ah nog even de dreft, wella en mr proper bonnen opgemaakt.

Volgende week ga ik voor de oralB en de Mona bij AH. Ik lach me slap, ik vind deze bonnenronde nóg leuker als die van afgelopen zomer;) Ik hoop wel dat er nog een fijne Ariël actie komt!

9. ratahara

ratahara Actief lid

29 okt 2011
    120
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook gelukt....zonder problemen bij de eene etos, en bij de andere wist ze niet hoe ze het moest doen... toen kwam iemand anders bij.. en die liet ik de mail zien... en ook zonder problemen gekregen....
    Heb in totaal vandag 16 potjes olaz cremevoor 0 (voor mij, mijn moeder en zusje...en zelfs twee voor de overburvrouw) wat zijn we allemaal bij zeg....

10. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net gebeld met het Etos filiaal hier ( franchise), maar het antwoord was nee.

Andere keren nooit problemen gehad met pampers enzo (deze x geen pamperbon dus deze ronde nog niet geweest), maar vanwege het weer geen zin om voor niks te gaan dus maar even gebeld en verteld over de email van het hoofdkantoor, maar het antwoord bleef nee.
    Eventueel ander filiaal op 15 minuten rijden is van dezelfde franchise helaas, dus ook geen optie.

Gelukkig maar 1 boekje, dus de baal factor is minder hoog dan wanneer je 12 bonnetjes hebt.

11. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik ben naar Etos geweest maar was franchise dus gold niet.
    Moet echt naar stad hiervoor dus.
    Zou er morgen nog genoeg zijn? kan ik het combineren met sporten...

Nog wel ff rondje AH gedaan, altijd leuk:)

12. wishfull2014

wishfull2014 Actief lid

19 okt 2013
    371
    0
    0
    Ik zou echt contact opnemen met het hoofdkantoor.. Iedere vestiging moet zich aan de regels van hoofdkantoor houden, franchise of niet..

13. wishfull2014

wishfull2014 Actief lid

19 okt 2013
    371
    0
    0

Dat is echt raar hoor.. Een vriendin van me is vanmorgen bij een franchise geweest en heeft 12 potjes meegekregen.. Ze krijgen gewoon dat geld terug, dus ze 'verdienen' er uieindelijk wel aan..

14. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Bij de emte hier zijn de ariel nu 2+1 gratis...iemand ervaring hier, of die korting op korting doen?

15. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Bij onze Emte pakt hij de bonnen niet op actie-artikelen...helaas!!

16. lorena76

lorena76 Actief lid

22 aug 2011
    471
    0
    0
    vanochtend ook geslaagd 8 potten oil of olaz, 2 schuimbad kleur en etos luiers betaald nog ge
    en 5,-. kreeg geld toe op mn boodschappen zonder probleem en ze hefet zelf alles ingepakt hihi. krijg zo nog een boekje van iemand hopelijk zit bon erin

en oh ja yoki gehaald waar 35% korting op zat bij ah

17. Dvd87

Dvd87 Actief lid

27 jan 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe weet je of de etos een franchise onderneming is?

18. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Jammer, anders had ik het daar eens geprobeerd.
    Bedankt voor je antwoord.

19. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL

Waar kan ik dan naartoe mailen? Gewoon naar etos@info ???
    Word er snel geantwoord?

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik schrijf altijd de eerste 3 cijfers/letters op van de bonnen die ik inlever, nu ben ik dat vergeten bij de Olaz vanmorgen. Heeft iemand toevallig die eerste 3 van zowel de 10 euro als de 6 euro kortingsbon?

Voor het geval er nog eens een leuke actie komt bij Wehkamp.. Heb ik in ieder geval de code nog :) alvast bedankt!

Deel Deze Pagina