Heb het contactformulier van etos ingevuld, nu maar hopen op een snelle reactie. Krijg net automatisch mail, waarin staat ,wij streven erna binnen 5 werkdagen te antwoorden.
Yep! Je filiaal erbij vermelden waar je het niet meekreeg en vragen of hun contact op willen nemen met het filiaal zodat je wel nog van deze actie gebruik kunt maken, zoiets? Mijn ervaring is dat ze snel reageren, dus wellicht kun je vandaag nog een keer gaan en anders morgen.. Laat je weten wat eruit is gekomen?
yeah volgende week maxfactor mascara met bon voor 3,50 bij etos & oral b gratis met bon. Ow en pampers 3 voor 15 met bon midpak staat er is dat enkelpak?? en nog maandverband naturella 3 de gratis
: Hallo, : Ik heb vandaag naar mijn etos filiaal gebeld ( etos .......) : Met de vraag of ik lekker in het leven bonnen kon inleveren op de olaz actie en het antwoord was nee, daar doen wij niet aan. : : Nu weet ik dat vanuit het hoofdkantoor word gezegd dat dit wel mag. En heb dit ook tegen de medewerkster aan de telefoon gezegd, en zij wist hiervan. En toch bleef het antwoord nee. : : Wat moet ik hier nu mee? Mag etos ....... dit gewoon weigeren? : : Ik hoor graag spoedig uw reactie. : : Vriendelijke groet,
Zo, mijn rondje Etos gedaan. Eerste Etos zijn ze altijd heel vriendelijk, maar ze zei eerst dat het niet mocht, dus ik gezegd van ja jullie hoofdkantoor heeft bepaald van wel, heb er ook een mail van wil je die zien? Nee hoefde eerst niet, maar toen ging ze de bonnen eraf halen en na 4 bonnen had ze nog 8 zoveel op de kassa staan en daar kon ze kassa technisch geen 10 euro korting vanaf halen. Heb vol gehouden en toen is ze een ander filiaal gaan bellen hoe ze dat op moest lossen. Uiteindelijk heeft ze gewoon die 8 zoveel korting eraf gehaald om op 0 te komen, maar volgens haar gaf dat wel kasverschillen. Ze heeft trouwens de brief wel gelezen en gekopieerd uiteindelijk want ze gingen contact opnemen met het hoofdkantoor hierover omdat zij hier problemen mee kregen. Afijn, was samen met mijn vriendin en hebben wel allebei 6 potjes mee gekregen. Toen toch nog maar op naar een ander filiaal. Daar bij de kassa vroeg de vrouw echter of ik van plan was de hele stad af te gaan? Eerst nog verbaasd gereageerd maar ze wist me precies te vertellen waar ik net geweest was. Ik dacht dat ze het om die reden niet mee zou gaan geven maar dat viel mee. Ze ging wel met me in discussie over de preciese betekenis van de mail, want volgens haar hoefde ze geen kassakorting er meer af te halen als dat zou betekenen dat je onder de 0 euro uitkwam daarmee. Alleen had ik hier een andere combi dan bij de vorige winkel en bleef er nu maar 75 cent over, besloten om daar dan maar niet moeilijk over te doen en die gewoon te betalen MITS zij dan ook niet moeilijk zou doen over het feit dat we wel allebei 6 potjes meenamen. Daar keek ze niet vrolijk bij, maar ging wel akkoord. Heb wel gezegd dat ik dan verder nergens meer heen zou gaan, haha, dat durfde ik toch al niet na al dit gezeur, straks sta ik weer ergens en beginnen ze er weer over. Maar heb nu nog een behoorlijk aantal 'goedkope' bonnetjes over, maar de dure heb ik allemaal op kunnen maken. In totaal dus 24 potjes Olaz met een winkelwaarde van ongeveer 440 euro.. Nog even langs Appie geweest om mijn laatste 2 batterijen bonnen op te maken op de afgeprijsde batterijen. Wel wat boodschappen erbij genomen dus kwam erg laag maar niet onder 0 en gaf geen probleem
Waar kan jij dat vinden? Ik kan nog nergens een nieuwe folder vinden, behalve de kerstfolder maar daar taat dit allemaal niet in. Midpak zijn toch diezelfde pakken die laatst ook in de aanbieding waren bij Etos, gewoon die kleinere?
Alwiene.. Jeetje wat een verhaal zeg pff ik had vanmorgen al het zweet op me hoofd staan haast maar had dat in jouw geval al helemaal gehad denk ik haha.. Sila.. Welke Oral B is in de aanbieding dan bij de Etos volgende week?
Beter! Wat zijn de precieze aanbiedingen dan die bij Etos komen? Wees eens lief en deel ze vast met ons nieuwsgierige mensen, haha Enne bij die dame die vroeg of ik van plan was de hele stad door te gaan heb ik gezegd dat ik dat niet van plan was. Maar leek haar achteraf vooral te gaan om het feit dat de actie morgen ook nog was en ze blijkbaar bang was dat ik op deze manier overal de voorraad op 'kocht' en niet om het feit dat ik hiermee de 6 per klant regel omzeilde. Heb ze in die tweede winkel trouwens wel verteld dat ik het voor het goede doel doe en niet voor mezelf. De ene dame gaf aan dat ze daar in principe als winkel niets mee te maken hadden (uh nee snap ik, maar dan weet je iig dat ik ze niet op de markt weer ga verkopen ofzo), maar de andere dame leek wel heel geinteresseerd van hoe dat nou zat dan Nou ja, vond het jammer dat het toch best lastig ging, want je voelt je toch een beetje een winkeldief zo, maar hey verdorie als het hoofdkantoor zegt dat het zo mag dan moet het toch ook gewoon goed zijn? Heb trouwens bij mijn bericht hierboven nog even een foto toegevoegd