Joepie de poepie!!! Ze zijn er weer: LIHL bonnen!!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door IngeM, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

1 jun 2010
    342
    5
    18
    Wow, 130 euro aan gratis artikelen en 10 euro gratis erbij krijgen.
    Toch raar dat dat kan....
    Morgen misschien nog een rondje ah voor wella voor mijn collega.
    Als ze het toch gratis weggeven..... :D

2. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Ik had vandaag voor 150 euro olaz en luiers, uiteindelijk 4 euro afgerekend. Whoehoe!!!!

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Jemig wat een verschil in etossen zeg

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik heb vandaag gekeken voor de mascaras bij de etos, goedkoopste kost 13 euro, ik ga 2 van die nemen als reserver, ik hoef er uiteindelijk maar 1,50 per stuk voor te betalen :)

5. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Vandaag man op pad gestuurd voor de crèmes, ik was zelf weg. Uitgebreide uitleg opgeschreven over welke het moeten zijn, heeft ie toch nog de verkeerde meegenomen! Zou ik ze nog kunnen ruilen? Ga het wel even proberen volgende week, als ik toch daar ben voor de mascara's;)

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    #1646 Sammie88, 7 dec 2013
    Laatst bewerkt: 7 dec 2013
    Waar het gister nog lukte vandaag weer heen gegaan sta ik daar vol vertrouwen...weekend team en dus ook weekend filaalmanager.
    Ik ben de botten vol gescholden wat ik wel niet dacht of ik wel goed bij mijn hoofd was etc.
    Toen ik de mail wou tonen ging ze helemaal uit haar dak, heb direct het hoofdkantoor gebeld echter deze was er alleen voor nood en kon me niet helpen.
    Maandag bel ik weer om een klacht in te dienen!

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Echter deed de stad ineens wel mee (ben er op de gok heen gegaan) waar ik eerder gezeik had dat het niet mocht. Alleen ivm kasverschil moest ik 4 euro zelf betalen maar hielden ze wel 2 extra bonnen in die ze niet gescant heeft omdat ze niet de min in mocht. Daar wil ik etos nog over mailen.

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Oke het was een actie te gek voor woorden, maar dan hoef ik niet onbeschoft behandeld te worden en voor lul worden gezet voor zeker 15 andere klanten.

9. marcelensanne

marcelensanne Actief lid

6 nov 2012
    186
    0
    0
    NULL
    NULL

Oh das balen, was het compleet de verkeerd of een beetje anders? Ik begrijp je man wel. Ik nam namelijk zelf ook de verkeerde mee.

Ik nam per ongeluk 1 van 32,99 (oorspronkelijke prijs) mee, moest uiteindelijk (nadat de andere 2 bonnen het iets corrigeerden) nog 1,30 bij betalen. Ik snapte mijn fout pas toen ik de bon zag.

Er zijn ook zo ontzettend veel varianten van de total effects en regenerist.
    Gelukkig kon ik mijn foutje kwijt aan mijn schoonmoeder die hem graag cadeau gaf aan een vriendin.

Ik hoop iid dat je hem nog kan ruilen, maar mocht het niet het geval zijn. 20 en 21 dec zijn bepaalde olaz varianten weer 50% afgeprijsd. Misschien een tip?

10. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    naar aar de etos geweest.
    met tegenzin en meegesleurd door me man. was te bang dat het niet zou lukken.
    uiteindelijk is het me gelukt kon zelfs een extra potje erbij nemen en ook nog het restbedrag gekregen op mijn boodschappen.

daarna naar de ah voor de dreft, Always en naturella

en daarna naar de dirk geweest voor de yoki.

al met al een heeel geslaagde dag voor mij.

11. marcelensanne

marcelensanne Actief lid

6 nov 2012
    186
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1651 marcelensanne, 7 dec 2013

Wat erg voor je!
    Wat een verhaal zeg :$, etos staat bekend om hun klantvriendelijkheid en service. Dat geldt zeker voor de twee filialen waar ik ben geweest, maar ik snap dat je een klacht gaat indienen. Dit klinkt echt te erg.

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jemig wat naar zeg 😟

13. marcelensanne

marcelensanne Actief lid

6 nov 2012
    186
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief van je man, dat ie je meesleurde. Soms heb je even die extra steun nodig.

14. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja zkr heel lief.
    en hij heeft ook nog eens eten van buiten gehaald. dus hoefde naar al dat geshop niet eens te koken. haha

15. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    #1655 nijntje11, 7 dec 2013
    Een hele dikke klacht indienen! Weet je de naam van die mevrouw?
    Welke Etos was dit eigenlijk?

16. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Dat snap ik dus ook niet.. ze krijgen hun geld toch gewoon?

17. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na lang gedoe en mailen met hoofdkantoor toch nog succes.

Mij is het gelukt. Er werd gezegd dat ik geen geld toe zou krijgen, maar ik had 8 potjes en 8 bonnetjes ingeleverd, maar na invoeren van 7 bonnetjes stond het bedrag nog maar op 0,25. Dit heb ik betaald en het laatste bonnetje van 10 euro terug gekregen, die heb ik toen ook nog gebruikt, dus heb uiteindelijk 9 potjes met 8 bonnetjes en 0,40 betaald.

Wel stom dat het niet overal hetzelfde gaat. En helemaal belachelijk dat je niet netjes word behandeld.

18. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik heb niks binnen gekregen :(

19. Alwiene

Alwiene Lid

20 nov 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die zijn niet wijs! HELE dikke klacht naar het hoofdkantoor. Zijn ze nou helemaal gek geworden. Al zijn ze het er niet mee eens, al blijven ze weigeren, al blijf jij een half uur daarover discussieren: Je blijft netjes tegen een klant. Rustig en netjes. Je kan ook beleefd weigeren als je dan toch persé wil weigeren. Hoop dat ze dit alsnog netjes gaan oplossen want dit is echt niet normaal.

20. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    vandaag nog een zooi bonnen van mijn zusje gekregen maar gelukkig is de H&S, welle, olaz,naturelle, always, oral B en max factor komende twee weken in de aanbieding dus ik ga de 21e weer naar de etos (nu effe op de bonnen blijven zitten haha)

Deel Deze Pagina