Vind raar dat elke Etos anders is het zal liggen aan medewerkers waant indd was raar dat het gratis is toch? Ik vind dat hoofdkantoor moet beter filialen informeren over acties. Inderdaad klacht indienen! Ik ben zelf niet zo van indruk als iemand achter kassa zo zal doen. Ik kan ook tekeer gaan ik zou dan zeggen dat het hun recht niet om te beoordelen wat en hoe en dat hoofdkantoor bepaald de regels. En zoiezo namen van medewerkers opschrijven en dikke klacht indienen! Ik ga gewoon volgende week naar Etos voor mascara en voor oral b en mona naar AH zoals altijd. Ik geloof pampers nog nergens 2+1 gratis voor 20 euro.. Ofwel 33% korting dan pas met bon is voordelig..
Dat is mooi. Ik kon deze ronde niet gaan. Was wel jaloers over jullie berichten van de gratis olaz!!!!
Pampers enkelpakken zijn ook in de bonus 3 voor 26.50 Oral-b tweede gratis alle varianten Gilette 50% korting Mona gezinspudding voor 1 euro
Kun je bij AH gewoon 4 transacties doen met elk 2 dreftbonnen? Of doen ze daar moeilijk over en doen jullie er steeds 1 met wat boodschappen zodat t niet opvalt?
Ja hoor. Gewoon 4 transacties zonder wat erbij. Het valt ze toch wel op, 4x door 1 persoon, waarom stiekem gaan doen... als het niet mag dan niet en als t wel mag, waarom dan wat erbij leggen.... Als ik in de min zou komen (wella) deed ik wel wat erbij zodat ze geen geld terug hoeven te geven. Zijn veel caissières niet dol op
Iemand ervaring het de etos in Hoogeveen? Ik wil vrijdag of zaterdag even heen, maar eerder deden ze al moeilijk met de korting op de pampers... Heb niet zo veel zin om voor gek te staan eigenlijk...
Deze aanbieding staat nog niet in de folder. Wel de aanbieding van 20 en 21 december 2 voor alle oral b, met lihl bon dus gratis!!
Hebben,jullie trouwens allemaal al zo'n nieuwe bonuskaart? Ik nog niet nl. Zou de oude het toch nog wel doen bij AH?