goeiemorgen dames, zometeen weer eerst naar de dokter, daarna naar ah en jumbo , heb er zin in 😂
Dames, gaan jullie vandaag ook pampers scoren bij ah of wachten jullie op een aanbieding met de megapakken? Ik ben nog maar een beginner en heb het vorige week niet helemaal goed gedaan geloof ik...oeps. Wie kan mij helpen? Wat haal ik vandaag bij ah? Oral b ,Mona, gilette en toch ook de pampers?
Oral b bij etos goedkoper geloof ik Pampers nu nog nergens goede prijs Bij ah: Gilette en mona Bij etos Always en mascara
ik heb 2 tubes tandpasta voor 60 cent bij ah, ik heb de 3d white a 3,90 genomen en de 1-2-3 tandpasta van 1 euro nog wat, samen met lihl voor 60 cent
bij ah geweest voor mona en gillette. Gillette lag bij de service balie hadden maar 1 soort was 13.11 dus uiteindelijk 0.95 teruggekregen. die vrouw achter de kassa zo dat is mooi. ow wist niet dat de 123 tandpasta ook kon bij ah. ga morgen denk ik dan daar halen ipv bij de etos. ohja hier hadden ze maar 1x 8batterijen liggen met 35% korting erop dus ik wacht nog wel even, anders kan ik ze altijd nog bij blokker halen.
Kom ik net terug van de ah. De ah waar ik al jaren kom met de bonnen. De kassamedewerkster waar ik al jaren kom en weet van de bonnen. Zegt ze ineens: mag het niet meer accepteren. Ze had het net door gekregen van manager :O
Manlief vanmorgen in alle vroegte naar AH. Eerst in de winkel Oral B en Duracel gehaald en betaald. Geen probleem. Toen naar de servicebalie voor Gilette. Hebben ze gewoon niks van Gilette fusion proglide. Hij wilde ook dat voordeelpak halen (geen LIHL aanbieding). Zo raar want het is een AH4 winkel dan verwacht je toch wel dat ze dat hebben...
ik denk dat ze voor de mascara niet zo moeilijk gaan doen omdat je gewoon er we wat voor betaalt. merk dat ze meer moeilijk doen voor de acties waar je geld toe /gratis krijgt. ohoh wat is er met de ah. hopelijk heeft die van mij geen veranderingen ingevoerd