Ach eerst zien dan geloven. Ga manlief iig zo weer sturen voor mona lenor en oral b. Hij gaat toch nog eens vragen of ze die scheersystemen echt niet hebben.
Hier nog nooit (lees 4 lihl periodes) problemen gehad bij de AH, tot vandaag. Ze pakte het boekje met aanbiedingen erbij, want het mocht niet op een aanbieding. Helaas, al mijn tandpasta achter gelaten. Misschien probeer ik het van de week nog een keer, maar ben wel een beetje huiverig nu.
jumbo heeft ook de optimel yoghurt in de aanbieding. 3 voor 4 weet iemand of je bij de jumbo geld toe krijgt? zou dan graag de antikal willen halen
Was toevallig ook in de winkel. Zie verder haast niemand met die bonnen dus als ik iemand zie die er veel heeft dan valt dat op.
bij c1000 zijn de luiers 3 pakken voor 20 euro vanaf morgen kun je daar ook de LIHL inleveren? iemand ervaring?
woezel81 vorige ronde nam de c1000 wel de lihl bonnen aan bovenop de actie maar weet niet of ze het dit keer doen
Hoe wil je geld toekrijgen? Het kost 3 Euro en de afwasbon geeft 1 en de antikal 2 Euro korting. Dat is bij mij nul. Jumbo geeft geen geld retour dan wordt het bedrag op het einde erbij opgeteld.
ML is net terug van ah. Geen probleem. 4 lenor, oral b tandpasta, oral b stages tandenborstel en 2 mona 4, 60. Kon goedkoper maar lenor stond goedkoper in het schap dan kassa aangaf.
Ah op die manier. Nee gaat niet jumbo geeft geen geld terug. Ikzelf heb nog twee antikal en 1 derft. Ga drie antikal kopen en 1 dreft dan betaal ik 1 Euro.
dacht zelf aan 4 antikal met 3 antikalbonnen. denk je dat jumbo dat accepteert? heb de bonnen nog nooit bij jumbo geprobeert.
Kom je dan op 0 euro uit? Ik had het de vorige ronde met Head and Shoulders geprobeerd, maar toen telde de kassa er op mysterieuze wijze een raar bedrag bij op aan het einde van de transactie. Met Pampers trouwens nooit een probleem gehad bij Jumbo, kan ik daar altijd inleveren.
Helaas, hier geen gilette in de winkel. Servicebalie durf ik niet in ons kleine dorpje, iedereen kent je hier.... Wel een lekker Mona toetje gehad vandaag voor 0,50 Bij etos meer geshopt. 6 always normaal 3 always nacht 1 max factor mascara van 16,99 3 pampers mispakken met gratis dikkie dik boekje. Ingeleverd: 2 always 2,49, 3 always night 1,25, 1 pampers, 1 max factor bon. Betaald 24,50 als je bedenkt dat je normaal voor de luiers al meer kwijt bent
Antikal is 2 euro korting dus dan moet het kunnen 4 antikal kost bij Jumbo dan 6 euro en dan op drie flessen een bon inleveren dan kom je op 0. Hier zou dat lukken.
Het is toch 1 bon per aankoop? Dus 2 antikal voor 3 euro. 1 bon eraf: hou je 1 euro over te betalen. (niet duur voor 2 flessen antikal) Iemand noemde hier C1000. Die staat niet op de achterkant toch? Het zou fijn zijn als die meededen zeg!