Ik heb mijn ariel bonnen gebruikt een aantal weken geleden bij de Coop. Evenals de Lenor. Had toen heel veel voor iets meer als een euro!
gisteren lkkr geshopt. 3 mascaras voor 1,45 en de kassiere keek niet eens op. hihih pampers, mona, tandpasta, gilette en duracell gehaald. enkel geen geluk met de mondwaterbon. ze wou me het bedrag ook niet handmatig teruggeven. ben benieuwd wat de nieuwe bonus zal zijn van de ah. hopelijk ambi pur en ariel. ff van de weekend langs de jumbo gaan en gewoon ga kijken hoe de kassa reageert. hopelijk krijg ik de antikal gratis mee of in iedergeval minder dan 39 cent
Neemt de Da ook de bonnen aan bij korting op korting? De wella new wave en de olaze is in de aanbieding? Zo nee,laten jullie de spullen staan als ze hem niet innemen?
7.50 euro wehkamp korting gekregen maandbox: 49,99 - 7.50 - 10.00 = 32,49 0,19 per pamper (active fit 4) Steeds te duur misschien komt dan nog actie bij werkkamp wat denken jullie? Bij AH/Etos komt dat op 0,16 cent per pak nu bij 3x 26,50 euro
Boehoehoe hier heeft de AH nog nooit moeilijk gedaan maar ook hier houden ze zich aan de mailing dat LIHL niet meer icm bonus mag...
Deze vraag is echt al 1000x gesteld. Je krijgt ze of je krijgt ze niet. Je kunt je niet inschrijven o.i.d.
Dat is niet waar. Je kan op de site lekkerinhetleven zich aanmelden maar ook met blijedoos/wij wordt je automatisch aangemeld
Net bij AH geweest, geen enkel probleem. Etos darentegen kreeg ik een absolute nee te horen. Nee, echt niet, nooit meer, we hebben niks te maken met het hoofdkantoor. Dus als ook ah hier moeilijk gaat doen, dan is het hier echt helemaal afgelopen met lilh icm actie.
na de verhalen van jullie bij de ah ging ik gister toch een beetje gespannen naar de ah toe. ging expres savonds zodat er minder vaste krachten waren. was alleen de servicebalie open waar een vaste kracht achter stond ik balen. ging er een kassa open met weekend/avond hulp ik daar gauw heen. ze probeerde zelfs 2x de oral b bon te scannen( waarschijnlijk dacht ze ze heeft 2 producten oral b dus 2x scannen??) dus kreeg het gewoon mee. denk dat het inderdaad de laatste leuke keer is. maar vind het wel appart dat de ah kassa de korting nog wel pakt:S?
Onze ah doet ook niet meer mee. ben maar even naar de nettorama gegaan daar had ik toch 1 tube oral b tandpasta voor niks en een fles lenor voor 70 cent. ook niet heel slecht vind ik zelf