misselijkheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door milou, 12 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milou

    milou Niet meer actief

    vandaag is mijn nod, kriebel kriebel. ik heb nog niet echt klachten ofzo maar heb wel een vraagje over misselijkheid.
    ik ben nooit misselijk, ik word wel af en toe wagenziek. en dan voel ik me wel misselijk. voelt de zwangere misselijkheid hetzelfde als wagenziekte?? ik stond vanmiddag nl bij een fietsenwinkel en werd daar van de geur misselijk.
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik heb het in de auto momenteel dat alles wat ik daarvoor gegeten of gedronken heb , dat het me heel hoog zit.
    Telkens slikken bedoel ik.
    Wat mij wel opviel was dat voor dat ik wist dat ik zwanger was ik telkens als ze naar mijn vader in het ziekenhuis gingen dat ik zo verschrikkelijk duizelig werd in de lift.
    Zelf als we uitgestapt waren op de vijfde verdieping en ik was gaan zitten op de stoel dan voelde ik me nog draaierig.
    Dit gevoel had ik ook bij mijn zwangerschap van onze dochter gehad, alleen was dat na een maand of zes.
    Maar verder heb ik daar nooit last van normaal.
    Later bleek de test positief dus ik denk dat het daar weg komt.

    Ben benieuwd wat er bij jou uit komt!

    Groetjes
     
  3. Muis21

    Muis21 Lid

    7 nov 2005
    55
    0
    0
    ik was net pas voor het eerst echt misselijk met dat water in de mond dat had ik nog nooit `gehad !! meer naar spugen gevoel !!

    maar of ik dat nou als teken moet zien weet ik niet !!

    liefs muis
     
  4. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ohoh... ik ben ook steeds duizelig.. Heb nu Gravitamon gehaald ipv de gewone foliumtabletten, omdat daar ook ijzer in zit. Zou ik dan toch een symptoom hebben? Verder voel ik nog steeds nix... Geen duivels en geen ongi.
     
  5. Niet meer actief

    Ik was vorige maand ook al een aantal dagen voor mijn NOD steeds misselijk en dat heb ik wel vaker. Helaas is het bij mij gewoon steeds PMS :(
     

Deel Deze Pagina