Vanmiddag heb ik een afspraak bij de kapper. Ik heb altijd al lang heel lang haar gehad met laagjes. Maar nu is mijn haar te lang en valt het echt niet mooi meer en ik ben het ook echt beu. Hang alsmaar in de weg ook! Ik zou graag eens iets anders doen met mijn haar maar weet niet goed wat en ik durf ook niet echt.... Ik zie wel graag een schuine boblijn, maar niet te kort. Maar ben bang dat ik daar niet mooi mee ben. Ik heb ook veel haar en wat aan de droge kant. Daarom denk ik dus dat de kapsels die ik mooi vind bij mij niet zullen staan omdat het helemaal anders valt. Een foto van mijn haar hoe het nu is (niet op letten, is niet gewassen omdat ik toch naar kapper moet). En het kapsel dat ik wel leuk vind. Als er iemand is die tips heeft of iets weet wat mooi is, zeg het maar.
Wow, wat heb jij mooi haar!! (Ben zelf blond en vrij kort haar, dus heeeeeel jaloers nu. ) Ik denk zelf dat die bob te hard is en misschien niet kan met je type haar, maar ik heb er echt geen verstand van. Zo'n bob vind ik alleen mooi meet heel steil haar en goed recht geknipt. Volgens mij heb jij best wat slag in je haar, toch? Ik zou het gewoon voorleggen aan de kapper en vragen wat zij adviseren. Een goede kapper voelt prima aan wat je wensen zijn en matcht dat vervolgens met wat er met je haar mogelijk is. Niet te kort laten knippen!
ja ik heb best wat slag in mijn haar en stijl het dan ook altijd. Door deze reden durf ik ook niet echt.
Jaloers op jouw mooie haar Weet je zeker dat je in een keer zo kort wilt?? En niet wilt beginnen met eerst een cm of 10 eraf om te kijken hoe dat bevalt? En hoe je haar dan valt (vooral als je slag hebt, als je er dan een stuk af laat knippen gaat het misschien nog meer krullen)?
Nee ben niet zeker dat ik het af wil knippen. Heb zo lang gespaard voor mijn lange haar! Maar ik krijg het gewoon niet mooi meer. Misschien moet ik gewoon voor veilig gaan en gewoon weer wat laten bijknippen.. Ik ben echt een grote twijfelkont!
Hmm dan zou ik het zeker nog niet zo kort doen in een keer...neem het van iemand aan die om de zoveel jaar d'r lange haar kort laat knippen en vervolgens maanden zeurt dat ze spijt heeft En als het goed in model is geknipt, zit het ook gelijk een stuk beter natuurlijk
Niet afknippen, laten zoals het is!! Je hebt prachtig haar, ga je spijt van krijgen. Elke keer die vervelende lengtes die niet in model willen!!! Puntjes er af aan de achterkant en voor wat kortere lagen!
Dit! Zou willen dat ik jouw lengte had!! Zou het daarom alleen bij knippen zodat het weer wat lekkerder valt.
Oh jee, ik ben blijkbaar nogal enthousiast met mijn uitroeptekens haha. Maar ik ben nogal een voorstander van lang haar, zelf ook ongeveer tot op mijn kont en ik heb me heeeel vaak laten verleiden tot kort knippen en iedere keer spijt gekregen.
Wauw wat heb je een mooi haar! Ik vind de bob ook onwijs mooi, maar ik zou alleen de punten eraf halen zodat het misschien weer mooi in model gaat vallen (hoewel ik het zo op de foto ook al mooi vindt vallen). Zeker als je er al zo lang voor gespaard heb denk ik dat je er spijt van zult gaan krijgen als je het kort laat knippen.
Oooh zoveel verschillende reacties. Weet het nog steeds niet. Zie graag lang haar, maar het mijne krijg ik niet mooi meer. Ook mijn vriend vind het te lang en niet mooi meer. Aan de ene kant wil ik een keer iets anders. Maar ben zoo bang dat ik spijt krijg e.
Dat is haar is echt mooi, ik zou dat zeker niet te kort maken. Gewoon de punten mooi, dan valt het mooi vol. Lagen erin zodat het speels valt.
Ik zou het aan de onderkant mooi recht laten knippen. Een Cm of 10 er af en verder niet. Lagen zou ik niet doen.
Ah joh het groeit toch weer bij? Soms moet je gewoon eens je haren knippen... Ik zie het probleem niet zo we leven maar een keer he mensen....om altijd je haren dan maar niet te knippen... Succes met je keuze ts.... Ik zeg ..,gewoon doen!
Bedankt voor de reacties. Ik denk er nog even over na, en als ik terug ben van de kapper laat ik weten wat het geworden is
Dat herken ik, ook een tijd lang lang haar gehad en wou graag eens wat anders, twijfel twijfel! Ik heb ook slag in het haar, heb er een stuk af laten knippen en flink in laagjes zodat de slag krul word, lijkt nu totaal anders! Krijg er vaak complimentjes over. Als het haar niet mooi meer wilt zitten en het droog is is dit een teken dat het beter verzorgd moet worden (lang haar is veel verzorging) een cm of 10 eraf zou al veel goeds doen, misschien rond laten knippen en flinke lagen erin?