CTg gehad

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ramona, 2 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi hoi

Had eerder deze week een blaasontsteking en kreeg een kuur die ik af moest maken alleen de klachten bleven aanhouden kon bijna niet meer lopen en had veel pijn dus dacht dat ik er nog last van had en moest weer even langs de ha maar had geen blaasonsteking meer en die vervees me zonder pardon meteen door naar het ziekenhuis ik was er goed van geschokken en vond het vreemd dat hij geen contact opnam met de vk maar dacht het zal wel zo zijn hij had ervaring met zwanger en met bevallingen.

In het ziekenhuis aangekomen werd ik meteen aan de ctg gelegd en heb er zeker 1,5 uur aangelegen want er kwam een bevalling tussen door.
    Maar alles was goed met de kleine en ze heeft ook een inwendig onderzoek gedaan en ook dat zag er goed uit en ze zei ook het is gewoon bandenpijn gepaard met de stres die hier is rond de bevalling en moest echt meer rust nemen.

Ze vond het raar dat de ha zo deed en snapte heel goed dat ik geschrokken was van hem en me zorgen maakte na zijn reactie en ze adviseerde ook om niet meer naar hem te gaan met klachten maar naar mijn vk maar ja die stuurde me zelf naar de ha toe.

Maar gelukkig is met onze dame alles goed en zit ze er nog lekker veilig het was wel een druke dame zei want ze was echt de hele tijd aan het bewegen :)
    Als ik last blijf houden dan moet ik de vk bellen maar het was me het dagje wel weer

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik werd met buikklachten door mij VK ook naar de HA gestuurd en door hem weer naar de fysio. Ik zou me er niet te druk om maken hoor, alles is goed en beter 10x te veel gechecked dan 1x te weinig. Ik heb vorige week ook 2x 1,5 uur aan de CTG-gelegen en daar vonden ze dat ik juist te lang gewacht had met komen (had de kleine 24 uur wat minder gevoeld dat gewoonlijk).

Deel Deze Pagina