Joepie, eerste echo was super!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Spikkeltje, 24 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Ons frummeltje lag stil dus ik schrok eerst, maar direct daarna zag ik het hartje kloppen! Superblij, dankbaar en opgelucht!

De echoscopiste heeft me op 7 +5 gezet, dat is 2 dagen meer dan volgens mijn app. Frummel is 14 mm groot denkt ze.

Weet iemand wanneer de volgende echo is?

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.681
    27.317
    113
    Vrouw
    Termijn echo :) als je 9 a 10 weken bent

Spikkeltje vindt dit leuk.
  3. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Fijn, al over 2 tot 3 weekjes dus! Mijn man dacht pas met 12 weken dus dat valt mee!

4. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Vroeger deden ze t idd rond de 12 weken pas. Nu eerder omdat ze erachter zijn gekomen dat de uitgerekende datum dan beter is vast te stellen.

5. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Gefeliciteerd met de goede echo! Wat een wonder is dit voor jullie zo te zien.

De termijnecho is tussen de 10 en 12 weken, volgens mij is daarvoor de meting te onbetrouwbaar en erna gaan ze op hun eigen lijntje groeien.

Ik zou gewoon even navragen bij de verloskundige wanneer je weer kunt komen.

6. Irene2

Irene2 Actief lid

21 mrt 2019
    375
    610
    93
    Vrouw
    Hier ook gister een mooie eerste echo gehad! Onze puk bewoog zelfs al een beetje, heel bijzonder! Ik ben wel ietsje verder, banner gaat nog uit van m'n eigen telling, volgens verloskundige paste de meting bij 9 weken en 1 dagen(nu dus 9 weken 2 dagen).

Afspraak voor de termijnecho is al gemaakt, 1 dag voordat ik 12 weken ben(zoals nu berekend is dan). Eerder was lastig doordat de agenda van de verloskundige erg vol zat, onder andere doordat ze zelf op vakantie gaat.

Iets minder dan 3 weken nog!

Deel Deze Pagina