vorig jaar heb ik een herstel operatie gehad en nu ben ik zwanger maar er bestaat een kans dat het buitenbaarmoederlijk is of dat het wel goed zit omdat het nog een prille zwangerschap is kunnen ze nog niet echt veel zien maar door de buikpijnen die ik heb houden ze er wel rekening mee ik hoop dat het een normale zwangerschap is en ik samen met me vriend er straks lekker van kan gaan genieten het is nu nog even een zware en moeilijke tijd tot dat we de zekerheid hebben
ik duim keihard voor je dat het op de goede plaats zit en dat we je dik kunnen feliciteren met je zwangerschap ...wanneer heb je duidelijkheid ?
voorzichtige felicitatie. Maar wanneer krijg je een echo. Ik neem aan dat ze je snel controleren bij een serieuze kans op BBZ sterkte met deze tijd
ik heb afgelopen donderdag tot zaterdag in het zienhuis gelegen omdat ze me onder controle wilde hebben maar me hcg bleef stijgen en dat was goed heb wel al echo gehad maar het was nog moeilijk te zien ik heb aankomende vrijdag weer een echo en ik laat het jullie snel weten en we hopen zelf ook dat alles goed komt
Heel spannend en onzeker nog allemaal, ik zal voor je duimen dat je vrijdag goed nieuws te horen krijgt!
hee mama 77, ik heb ook een hersteloperatie gehad. je bent de eerste die ik vind die dat ook heeft gehad. ik heb de operatie in juni gehad. ben in november even zwanger geweest en weet nu dus dat het in mijn rechter eileider wel kan. het is eenmiskraam geworden helaas maar het is wel door mijn eileider gegaan wamt het is er spontaan af gekomen. dus goed nieuws bij iets negatiefs eigenlijk. hoop dat je echo goed is en ik zal je volgen want als het bij jou ook goed zit dan heb ik weer alle hoop. liefs peggy
vrijdag weer controle gehad en het blijk met een hele goed hoop dat het nu toch goed zit en dat het in de baarmoeder zit en niet er buiten ik moet nu elke week een controle doen omdat ze het in de gaten willen houden ik hou jullie ervan op de hoogte groetjes
Heel veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat alles goed is en je een heerlijke zwangerschap zult hebben! Liefs Tina
vadaag weer een echo gehad en de angste voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is weg genomen het is nu goed en het zit in de baarmoeder dus een goede zwangerschap we hebben vandaag ook het hartje gehoort en we waren dol gelukkig dus kunnen we nu gaan genieten samen groetjes antje