Ik ben Olga, 25 jaar oud en ZWANGER!!!! Ik ben al een goede week "anders" dan normaal. Buikpijn/pijnlijke borsten/misselijk.(ook deed onze hond "raar" ze is sinds een week erg rustig en ligt vaak bij mijn buik en gister likte ze ineens over mijn buik). Mijn NOD is aankomende vrijdag en heb vanochtend getest. (de hond had gelijk-) Binnen 20 seconden was er al een + te zien. Daarna even gekeken hoelang ik zwanger kan zijn. Als het klopt moet ik 4 weken en 3 dagen zwanger zijn!!!! Het is onze 2e ronde pas en we zijn erg blij. Het word moeilijk om mijn mond dicht te houden. Groetjes Olga
Gefeliciteerd! Ik heb het gewoon verteld aan ouders en intimi. Ook voor als het weer fout zou gaan.. Dan heb ik ze hard nodig.
We willen graag wachten tot de eerste echo. (niemand weet verder dat we aan het "klussen" waren) Misschien vertel ik het mijn beste vriendin wel iets eerder
bedankt voor de felicitaties. Jullie ook van harte gefeliciteerd!!!! Vandaag een verloskundige gebeld, wat een top-vrouw!!! Ik ga 6juli naar slagharen (pretpark) en de week erna wou ze eigenlijk eerste echo inplannen. Maar ik ben een achtbaan-gek en het zou raar staan als ik ineens nergens in ga, dus ze gaat in haar koffie-pauze (DE HELDIN!!!!) even een echo maken en de week erna mag ik terug komen voor de intake etc. Kan haast niet wachten tot 3juli (het was twijfelachtig of we dan al het hartje konden horen, maar dan kan in iedereen een echo laten zien en dan snappen ze vast mijn "acute achtbaanvrees"