hoi hoi. Er is hier vast wel iemand die dat weet. Bij mijn vriend op zijn loonstrook staat BYZT. Weet iemand wat het betekend en waarvoor het geld is dat daarvoor voor berekend? Afgelopen januari was het 150 en nu 21 ..beetje raar dus. Alvast bedankt.
misschien byzondere toeslag? Ik weet niet of je veel overwerkt of iets anders doet wat toeslagen geeft? Gr
Nee niet echt. Hij werkt in de bouw dus werkt eigenlijk nooit over. En dan zou je het geld toch juist moeten krijgen, nu wordt het van zijn salaris ingehouden
Het is Bijzonder tarief. Dus iets van vakantiegeld, overwerk of een andere bijzondere uitkering. Laat het hem even navragen bij z'n baas hoe en wat. Groetjes nathalie
Dat betekent volgens mij bijzonder tarief. Over vakantiegeld en bepaalde vakantiedagen moet je ook belasting betalen en dat valt volgens mij onder bijzonder tarief. Weet het niet zeker hoor....je mag er tegenwoordig wel voor gestudeerd hebben om je loonstrookje te kunnen begrijpen!
sommigen blijven moeite houden met google, en het is zo makkelijk om even zelf te googlen. Maar goed, op google staat: BYZT: bijzonder tarief: percentage loonheffing dat gehanteerd word bij bijzondere beloningen, zoals vakantiegeld. Dit percentage is afhankelijk van het jaarloon van het voorgaande jaar. en dan hier de link: www.google.nl
Beetje late reactie. Meiden bedankt.. Lentefee. niet zo snel oordelen. Heb gegoogled, maar bij BYZT vond hij niets, dus vandaar dat ik het hier plaatste.
bijzonder tarief wordt toegpast op overwerk bijvoorbeeld, en vakantiegeld. Als je er vragen over hebt mag je me wel pb en.
bijzonder tarief wordt toegpast op overwerk bijvoorbeeld, en vakantiegeld. Als je er vragen over hebt mag je me wel pb en.