Oh ja, mijn moeder heeft mij ook laten huilen. Iedere avond, dagenlang. En ik ben echt prima gehecht, heb een zeer goede band met mijn moeder en ben psychisch gezien ontwikkeld tot een stabiele volwassene Overigens lovelydk, jij hebt dit specifieke geval ook toevallig vandaag aan 3 kinderartsen voorgelegd (die overigens van psychologie vaak matig verstand hebben)?
precies, yukl en met jou vele andere van onze en oudere generatie. Zijn ook allemaal prima terecht gekomen, dus vind echt dat sommigen hier van een mug een olifant maken.
Ja in de jaren 70 toen ik dus een baby was was het zelfs goed om je baby te laten huilen. Ook was kunstvoeding DE voeding om te geven. Ik ben ook goed gehecht trouwens, ha ha
Yukl iedere avond, dagenlang! Wauw.. En je bent er nog trots op ook? Ik heb het vandaag idd in onze lunchpauze voorgelegd aan alle 3 de kiderartsen! Overigens zeiden ze uiteraard niet dat het baby'tje nu hechtingsproblemen erdoor heefr gekregen (heb ik overigens ook nergens gezegd) maar dat ze het alle 3 letterlijk 'misselijkmakend' vonden! Maar zoals ik in t vorige topic al zei, ieder doet zn ding en ts be my guest! Gelukkig kan mama lekker slapen nu !
Oh en als aanvulling, aangezien het 'vroegah' zo goed was... Begin dan ook met een week of 5 met bijvoeden! Laat je kinderen allemaal op de buik slapen etc. etc. Zooooo goed, net als vroegah!
heb de reacties niet gelezen maar het onderwerp wel met kippenvel!!!!!!, ik kan er gewoon niet bij dat iemand dit kan doen maar dat is mijn mening, ons meisje sliep ook niet goed maar na weken troosten als ze wakker werd ( terwijl ze in bed lag ) slaapt ze toch door en zelfs van 19.00 tot half9 in de ochtend, bij mij werkte het troosten beter dan laten huilen mijn meisje had mij nodig dat zei mijn gevoel en ik ben van mening dat ik er voor haar moet zijn als zij mij nodig heeft zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om haar te laten huilen zelfs niet als ze nu nog wakker zou worden in de nacht, ze kan nog steeds niet praten en heeft mij duidelijk nodig, ik verwacht niet dat een baby dan met bijvoorbeeld 1,5 jaar nog steeds wakker ligt in de nacht als je haar/hem gaat troosten...
Je weet zelf wat goed is voor jou kindje en ben blij voor je dat ie nu wel goed slaapt! En vind sommige reacties echt overdreven pffff! Reageer of lees het toppic gewoon lekker niet als je er zo op tegen bent of wat dan ook! Altijd die felle reacties als iemand wat meedeelt of vraagt!
6 maanden oude baby is veel te jong om hierdoor te 'leren slapen'. maar goed het is je baby en het gaat goed met hem gelukkig.
TS laat dit maar sluiten, De supermoeders die alleen maar goede keuzes maken voor hun kind zullen je toch geen begrip tonen...
Babebabe bedankt voor de meest 'intilleginte' inbreng van de dag Anyway... ik ga mijn abbo op dit topic maar eens opzeggen Have fun ladies
heb het al gewijzigd laat me weer eens door mijn emotie leiden, maar meende het wel.... vind het geen stijl om TS zo de grond in te stampen terwijl ze aangeeft het met de beste bedoelingen te doen... mijn abbo gaat ook de prullenbak in
wow babebabe. Ik wilde eigenlijk helemaal niet meer reageren, want het had toch geen zin. Omdat er toch niet wordt gelezen, zoals je aangaf. ik probeer erboven te staan, maar het is inderdaad wel dat er opmerkingen zijn gedaan dat je toch niet los kan laten. Ik had de 2de keer het item neergezet om de misverstanden eruit te halen. Omdat van de mug een enorme olifant (mamoet) was gemaakt. nu gaat het weer gebeuren dus denk dat we er niet uit gaan komen. wellicht het item maar sluiten en hierbij laten. voordat er nog meer moeders zich neergehaald voelen. in elk geval bedankt voor je mening. Geeft mij in elk geval het gevoel dat ik geen slechte moeder ben. mijn kindje is nu gelukkig, uitgerust en vrolijk en daar gaat het om. In de toekomst zal ik mijn kind blijven opvoeden op een manier dat wellicht te hard is voor deze andere moeders.